Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, bylo by možné, aby spoje na trase Praha - Benešov aspoň jednou ze zbývajících 3 pracovních dní v aktuálním týdnu neměli hodinová zpoždění? V pondělí hoří lokomotiva, v úterý asi koleje u Senohrab. Proberte se, cena jízdného za posledních 7 let se zdvojnásobila, služba se nikterak nevylepšila. Neustále poruchové lokomotivy, nefunkční dveře vagónů, 15 minut zpoždění pro Vás není nic, nedostatek kapacit ve špičkách. Nechápu tento stav na této trase obecně. Trasa Brno- Břeclav cca 10 let zcela v pořádku. Koukejte něco dělat a přestat se jen vymlouvat, je to ostuda národního dopravce.
Začněte fungovat, je 21. století, 80. léta 20. století jsou již minulost. Tedy asi kromě Vašeho vozového parku.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.