Společnost


Teplárna Liberec, a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75407Nekalé praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2024, před 10 měsíci

Jirina Licakova

Znění stížnosti

Uctuji si více než mají !navisujou své zisky a okrádají své odběratele tepla


Produkt

Odběr tepla


Požadované řešení

Nemám reseni


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2024 11:58, před 10 měsíci

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Teplárna Liberec, a.s. "je odběratel oprávněn u dodavatele uplatnit formou písemné reklamace vady týkající se:
a) kvality dodávky tepelné energie;
b) vyúčtovaného množství a/nebo ceny tepelné energie;
c) náležitostí daňového dokladu."

Dále je zde uvedeno, že "reklamaci je odběratel povinen dodavateli doručit bez zbytečného odkladu a musí být vždy písemná (u kvality dodávky tepelné energie do tří (3) dnů od okamžiku, kdy měl nebo mohl odběratel při vynaložení odborné péče vadu zjistit; u vyúčtovaného množství a/nebo ceny tepelné
energie a/nebo náležitostí daňového dokladu do doby splatnosti faktury). Při reklamaci je odběratel povinen uvést:
a) svoji identifikaci;
b) identifikaci dotčeného odběrného místa;
c) přesný a výstižný popis vady (včetně jejího zařazení dle odst. 1. tohoto článku VOP);
d) specifikaci toho, co požaduje;
e) datum a podpis osoby oprávněné za odběratele jednat v písemném styku a smluvně jej zavazovat."

Upozorňujeme spotřebitele, že i v případě uplatněné reklamace je povinen zaplatit cenu tepelné energie uvedené ve faktuře a v termínu splatnosti, který faktura stanoví.

V podmínkách se společnost dále také zavazuje, že po vyřízení reklamace provede případné vypořádání slevy z ceny tepelné energie její výplatou ve lhůtě třiceti (30) dnů ode dne kladného vyřízení reklamace, jinak ve lhůtě, kterou s odběratelem sjedná při vyřízení reklamace. Dodavatel je povinen vyřídit reklamaci odběratele nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne jejího řádného uplatnění.

Kontakty na společnost Teplárna Liberec, a.s.:
- adresa sídla: Dr. Milady Horákové 641/34, 46001 Liberec;
- tel.: 485 386 111.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 15:28, před 8 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2024 19:24, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.