Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Teplárna Liberec, a.s. "je odběratel oprávněn u dodavatele uplatnit formou písemné reklamace vady týkající se:
a) kvality dodávky tepelné energie;
b) vyúčtovaného množství a/nebo ceny tepelné energie;
c) náležitostí daňového dokladu."
Dále je zde uvedeno, že "reklamaci je odběratel povinen dodavateli doručit bez zbytečného odkladu a musí být vždy písemná (u kvality dodávky tepelné energie do tří (3) dnů od okamžiku, kdy měl nebo mohl odběratel při vynaložení odborné péče vadu zjistit; u vyúčtovaného množství a/nebo ceny tepelné
energie a/nebo náležitostí daňového dokladu do doby splatnosti faktury). Při reklamaci je odběratel povinen uvést:
a) svoji identifikaci;
b) identifikaci dotčeného odběrného místa;
c) přesný a výstižný popis vady (včetně jejího zařazení dle odst. 1. tohoto článku VOP);
d) specifikaci toho, co požaduje;
e) datum a podpis osoby oprávněné za odběratele jednat v písemném styku a smluvně jej zavazovat."
Upozorňujeme spotřebitele, že i v případě uplatněné reklamace je povinen zaplatit cenu tepelné energie uvedené ve faktuře a v termínu splatnosti, který faktura stanoví.
V podmínkách se společnost dále také zavazuje, že po vyřízení reklamace provede případné vypořádání slevy z ceny tepelné energie její výplatou ve lhůtě třiceti (30) dnů ode dne kladného vyřízení reklamace, jinak ve lhůtě, kterou s odběratelem sjedná při vyřízení reklamace. Dodavatel je povinen vyřídit reklamaci odběratele nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne jejího řádného uplatnění.
Kontakty na společnost Teplárna Liberec, a.s.:
- adresa sídla: Dr. Milady Horákové 641/34, 46001 Liberec;
- tel.: 485 386 111.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.