Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V dubnu tohoto roku jsem se přihlásila na stránky seznamky Be2 a zaplatila si členství za 149 Kč, platba proběhla kartou. Bez jakéhokoliv oznámení mi firma již 2x od té doby z méno účtu strhla částku 2247 Kč. Na strhnutí jsem ji podala do banky reklamaci.
Podle informací na stránkách be2 je nutné zrušit VIP členství, aby mi již částku nestrhávali. To ale bohužel není možné. Fax, který uvádějí nefuguje a na emailové adresé, kterou jsem náhodou našla mi nidko neodpovídá.
Žádám o okamžité zrušení VIP členství!!
seznamka be2
Žádám o okamžité zrušení VIP členství!! A vrácení částky zpět na můj účet.
|
Tweet |
Zahraniční společnost be2 S.a.r.l. (se sídlem v Lucembursku) se zabývá poskytováním služeb internetového seznamování a tato služba je nabízena za určitých smluvních podmínek, které spotřebitel akceptuje prostřednictvím uzavření smlouvy o poskytování těchto služeb prostřednictvím internetu. Smluvní podmínky by si měl zájemce o využití této služby náležitě ještě před uzavřením smlouvy prostudovat. V právu platí totiž obecná zásada, že smluvní strany jsou uzavřenou smlouvou vázány.
Služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se dle obchodních podmínek společnosti prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy anebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. Jedná se tedy o prolongaci. Samotná prolongace není zakázaná.
Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Není ale možné až po uzavření smlouvy zavázat spotřebitele k úhradě částky, se kterou neměl možnost se seznámit při uzavření smlouvy. Je tedy podstatné, zda společnost splnila informační povinnost vztahující se k ceně služby a zda byla mezi stranami sjednána opakovaná platba. V tomto konkrétním případě je tedy otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost.
Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat. Doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.
Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat rovněž formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Vážená paní.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2, které uvádějí/upřesňují automatické prodloužení VIP členství, zakoupeného ke dni 16.04.2015. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 – prodloužené.
Je nám to líto, ale v obdobných případech není možnost refundace k dispozici.
Pokud došlo z naší strany k omylu a podepsanou Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odesání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho účtu.
Jako ústřetový krok z naší strany byla již automatická prolongace Vašeho VIP členství z naší strany vypovězená.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.
Dobrý den, děkuji Vám za odpověď.
Včera mi vaše společnost be2 odpověděla na email, kde jsem žádala o zrušení VIP členství s tím, že bude zrušeno k 15.11.2015 email přeposílám:
Mějte prosím na paměti, že je Vaše VIP členství - abyste měli možnost užívat si našich služeb bez přerušování - automaticky obnovované. Jak je také blíže specifikované v našich Všeobecných obchodních podmínkách, s možnostmi výpovědi VIP členství i stanovenými výpovědními lhůtami jste sami souhlasili. Tato informace byla také součástí uvítacího emailu, který Vám byl zaslán po realizaci první platby.
Jelikož z naší strany nebyla přijatá Vaše Výpověď, byl Váš VIP status automaticky obnovený.
Nyní Vám již můžeme potvrdit, že automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla vypovězená. Váš stávající VIP status vyprší k datu: 15.11.2015 a nebude již obnovený.
Mějte prosím na paměti, že Vaše členství zůstane po vypršení Vašeho VIP statusu i nadále aktivní. Pokud si svá data přejete deaktivovat či smazat, přihlašte se prosím do svého profilu a učiňte tak v sekci Můj profil - Nastavení - Status profilu.
Nyní ve zprávě výše uvádíte, že jako ústřetový krok z naší strany byla již automatická prolongace Vašeho VIP členství z naší strany vypovězená.
Zajímalo by mne, jak to tedy je?? Pokud mám již VIP členství o které rozhodně nemám zájem vypovězéné, jak uvádíte, předpokládám tedy, že mi strženou částku 2247 Kč z mého účtu dne 16.8.2015 vrátíte zpět na účet!
Děkuji za odpověď.
Předáváme nyní stížnost k vyjádření společnosti.
Z popisu spotřebitelky usuzujeme, že platba byla stržena předem na období trvání členství po prodloužení smlouvy. Jestliže však byla prolongace ze strany společnosti zrušena, měla by být úhrada za nevyužitou službu nebo její poměrná část spotřebiteli navrácena. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení.
Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
S pozdravem,
v zastoupení,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického centra be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Dobrý den, vše je již vyřešeno.
Děkuji.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.