Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#75442Místo hrnečků dorazily střepy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2024, před 10 měsíci

Simona Rechtoriková

Znění stížnosti

Nejen, že moje zásilka měla trochu skluz, ale místo hrnečku - karlovarský porcelán, přišly střepy. Nechci ani vědět, jak se s mojí zásilkou asi zacházelo. Je mi líto tak krásných hrnečků, zachovaly se pouze dva. Při stížnosti a vyplnění formuláře pro stížnost paní odepsala, že by standardně reklamaci řešila, ale byly prý porušeny podmínky.
"Je mi líto, že vám zásilka přišla poškozená


Produkt

Hrnečky Karlovarský porcelán, starožitnost


Požadované řešení

Zaplacení rozbitého zboží, částkou 800,- Kč.
Nezlobte se, omluva mi nestačí. Peníze mám vydělané těžce. Stěžovat si nechci,chci situaci vyřešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 11:06, před 10 měsíci

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že z dodání jsou vyloučeny mimo jiné zásilky, které obsahují zboží lehce poškoditelné, křehké a dále také zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné zvláštním způsobem nakládat. Odesílatel není oprávněn takovou zásilku předat k přepravě.

Dále se zde uvádí, že Zásilkovna není povinna převzít takové zásilky. V případě, že odesílatel předá Zásilkovně zásilku vyloučenou z přepravy podle čl. 2.2 podmínek, nedojde k uzavření smlouvy a Zásilkovna tak nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv škody vzniklé v souvislosti se zásilkou.

V tomto případě se domníváme, že došlo k porušení obchodních podmínek společnosti a reklamace tak byla zamítnuta oprávněně. Pokud by se však spotřebitel domníval, že tomu tak není, může se obrátit na mimosoudní řešení sporů při ČTÚ.

Obecně k reklamaci:
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2024 14:56, před 10 měsíci

Dobrý den, paní Rechtoriková, opravdu nás mrzí, že došlo k poškození vaší zásilky, nicméně je to tak, jak vám již napsala kolegyně. Dle našich všeobecných obchodních podmínek je z přepravy vyloučeno křehké zboží, jako je sklo nebo porcelán. Za dodržení podmínek odpovídá odesílatel, doporučujeme proto zboží reklamovat přímo u něj. Věříme, že s vámi situaci dořeší k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 09:08, před 8 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2024 13:39, před 7 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.