Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na vaši společnost.
Z ničeho nic jste mi zablokovali účet který využívám - nešlo ověřování mobilní čísla. Přes komunikaci s vámi sem se dozvěděla že blokace je proto že sem na starém mobilu měla také vinted na to samé číslo. V novém mobilu jsem si vinted stáhla znovu a jelikož sem už nevěděla přihlašovací údaje k starému účtu založila nový.
Dodala jsem vám úplně všechno co jste po mě chtěli abyste byli schopni smazat starý účet a nechat Mě dal na stávajícím účtu kde mám peníze a balíky na cestě !
Nevím už co víc mám udělat a vaše podpora mi neustále posílá ten samý email a nic se neřeší. Zkouším tedy ještě kontaktovat vás
Velice děkuji za pomoc
Blokace
Požaduji abyste smazali starý účet evajindra ke kterému už nemám přístup a nechali mě používat současný evvvvvis účet u kterého mi ale nejde ověřit telefonní číslo
|
Tweet |
Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání.
Dále společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že v případě, že společnost uplatní svá práva podle bodu 12 a dotčený uživatel nebude s rozhodnutím společnosti souhlasit, může se takový uživatel na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1)
Nereaguje-li společnost na e-maily či kontaktní formuláře, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Domníváme se, že pokud spotřebitelka poskytla společnosti veškerou součinnost, kterou společnost po spotřebitelce požadovala, mělo by dojít k odblokování účtu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.