Společnost


MY24PAY - UNIVERSAL E-CURRENCY EXCHANGE SERVICE

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75445Webová směnárna my24pay podvod se směnou peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2024, před 10 měsíci

Pavel Pešek

Znění stížnosti

Dostal jsem se k my24pay.com přes srovnávač finanční kurzů měn okchanger.com.
Kdy jsem 9.3.2024 na stránce webové směnárny založil objednávku 40483 směna odeslat 30,969.00 ruský rubl přes Payeer peněženku a příjmout 340.13 Americký dolar přes Payeer peněženku.

Zaplatil jsem 9.3.2024 ve 03.21 z moji peněženky payeer *** celkem 31,123.85 Ruský rubl s poplatkem, převedl jsem požadovanou částku 30,969.00 Ruský rubl na Payeer peněženku *** předmětu objednávky ***. Transakce #*** Payeer odešla v pořádku. Bohužel dodnes 21.3.2024 nedorazila částka 340.13 Americký dolar ani nevrátily peníze. Platba měla dorazit do stejné peněženky payeer *** v USD dolaru.
Jediná zněna která nastala je ORDER IS ON CHECKING
Confirmation of payment accepted.
Your request is being processed by the operator.
Send: 30969 Payeer RUB , From account: ***
Receive: 340.13 Payeer USD , Into account: ***
Status change time: 09.03.2024, 11:24
Status of order: Order is on checking

URL:

https://my24pay.com//en/hst_Oxdp9K7f9SPxVBsWaozciE0jHGl5FnSsLID/

Podpora nelze kontaktovat přes chat kde akorát odepíše operátor zaneprázdněn a vyčkejte a nikdo se dosud nepřipojili z operátorů dodnes někdy se ukáže zelený puntík kdy by to mělo indikovat přítomného operátora. Z jiného zařízení jsem dostal maximálně odpověď jak vám mohu pomoci kde to spíš bude robot. Jejich Skype vyzvání někdy ale nikdo nebere ani po dlouhém vyzvánění. E-mail dodnes není žádná příchozí zpráva my24pay.
Komentáře my24pay sama cenzuruje.
Dle informací v diskuzí se domnívám že administrátor my24pay vytváří falešné velmi pozitivní komentáře.
Povedlo se mi pouze 1 komentář pod přezdívkou Gooler
10.03.2024 v 12:00 hodin to přidali.
Další komentář již nepřidali ani nedorazilo na e-mail přihlášeného k my24pay vyjádření proč nepřidali komentář s pravdivými informacemi.

Z tohoto vyplývá že je to podvod velkého rozsahu, protože používají srovnávací stránky kam dávají dobré kurzy přes které podvedou lidi protože se domnívají jako já že je to solidní směnárna a ujišťuje svojí zabezpečeností. Ve skutečnosti jak mi oznámil operátor z Payeer moje peníze které jsem převedl na peněženku *** již dne 11.03.2024 08:23:06 hodin Ticket ***.
Obsah ticketu.

Dear user,

We thank you for provided information.

We have taken measures to account of the receiver.

Unfortunately, completed transactions cannot be cancelled or refunded as money was withdrawn from Payeer.

Best regards,
Support service.

Konec ticketu.

Peníze jsou v ztracené a výslovně adresa směnárny je otázkou asi Rusko a web má na hostingu cloudflare.com asi v USA.

Radím za žádných okolnostní neposīlejte peníze do my24pay směnárný akorát je ukradnou a potom potichu jako myš, schodit ze stolu objevilo se i vymazání směny člověka co byl okraden aby se nic nenašlo, nepřišlo do popředí veřejnosti.
Stránka my24pay za finanční ujmu neodpovídá.

Jenom čistý podvod!!!


Produkt

Směna měny - Payeer RUB 30969 ₽ na Payeer USD 340.13 $ - objednávka ***


Požadované řešení

Vrátit peníze nebo dokončit směnu na Payeer USD v objednávce ***.
Zablokovat navždy my24pay na internetu a její srovnávače na externích stránkách jako okchanger, bestchance, bestemoneys, Facebook, VK ruský Facebook, Twitter a jiné propagující blogy, odkazy, síťe pro škodlivou činnost my24pay. Aby nechytal my24pay dále na udici další zákazníky = ryby.
Navrhnout vhodný postup řešení finanční újmy způsobené propracovaným internetovým podvodem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 13:43, před 10 měsíci

Webové stránky my24pay.com jsou dostupné pouze v ruském jazyce a ceny nejsou uvedeny ani v české měně. Vzhledem k tomu, že zde není zaměření na českého spotřebitele, vztah se tak nejspíše nebude řídit českým právem. Zároveň jsou na stránkách uvedeny neúplné obchodní podmínky, ze kterých není zřejmé, s kým spotřebitel smlouvu uzavírá a vůči komu může nárokovat svá práva.

Dle českého práva platí následující:
Pokud spotřebitel založil objednávku a odeslal finanční prostředky určené ke směně, druhá strana má povinnost zaslat spotřebiteli směněný obnos peněz. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže směněné peněžní prostředky nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal včas a poskytne mu přiměřenou lhůtu k dodání (lze poskytnout i mlčky).

Pokud nedodá ani ve lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel sice má právo na odstoupení od smlouvy a na vrácení peněžního obnosu, který prodávajícímu zaslal ke směně, ale s ohledem na to, že stránky jsou zcela anonymní a spotřebitel tak neví s kým uzavírá smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva, tak nevíme, komu by spotřebitel měl odstoupení od smlouvy adresovat. Z tohoto důvodu je šance na uplatnění práva minimální.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Zároveň apelujeme na spotřebitele, aby si před uzavřením jakékoliv smlouvy řádně pročetli všechny podmínky a současně s tím si i prověřili e-shop či společnost na určitých recenzních portálech.

Pokud by se jednalo o subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Jelikož se však nejspíše jedná o zahraniční podnikatelský subjekt sídlící mimo EU (nejspíše se sídlem v Rusku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 15:30, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.