Společnost


K24 International s . r. o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7545Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2015, před 9 lety

Michal Charvát

Znění stížnosti

V eshopu k24.cz jsem koupil Parrot Bebop & Skycontroller Czerwony viz http://www.k24.cz/product/253270/Elektronika/Sport_Hobby/Parrot_Bebop_Skycontroller_Czerwony.html
S výrobkem byly problémy a proto jsem dle pokynů v manuálu kontaktoval technickou podporu výrobce emailem aftersales@parrot.com a výrobce mi následně zaslal zcela nový výrobek. S výrobkem nastal další problém a reklamaci jsem znovu uplatňoval tentokrát přímo v eshopu k24.cz. Ten mi reklamaci odmítl uznat, protože se neschoduje seriové číslo výrobku.


Produkt

Parrot Bebop & Skycontroller Czerwony, reklamace REKL160651


Požadované řešení

Uznání reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2015 12:11, před 9 lety

Spotřebitel musí dbát na to, aby reklamaci výrobku uplatnil na správném místě. Vůči kupujícímu je za vady výlučně odpovědný prodávající. Výjimkou z tohoto pravidla je pouze situace upravená v § 2172 občanského zákoníku, kdy prodávající v záručním listě určí jiného podnikatele, zpravidla autorizovaný servis, který je povinen provést opravu namísto prodejce. Takto určený záruční servis je povinen spotřebitel využít k provedení záruční opravy tehdy, jestliže je umístěn v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším. Záruční servis je určen pouze k provedení opravy.

Pokud však spotřebitel hodlá uplatnit při reklamaci právo na výměnu věci za novou nebo na odstoupení od kupní smlouvy, musí tak učinit výlučně u prodávajícího, a to v kterékoli jeho provozovně.

Spotřebitel se může zkusit s reklamací výrobku obrátit i na jiné osoby, jako jsou výrobci či dovozci, avšak tyto osoby nejsou povinny reklamaci vyřídit. Přesto nelze vyloučit, že v rámci obchodní kulance se dobrovolně budou reklamací zabývat - kupující se však nemůže něčeho takového domáhat.

V daném případě bude záležet na tom, zda spotřebitel uplatnil první reklamaci výrobku zakoupeného u prodejce K24 International s. r. o. v pověřeném záručním servisu v souladu s § 2172 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 19:30, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.