Společnost


TIPSPORT a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75452BANN

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2024, před 10 měsíci

jakub jeske

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 20. 3. 2024 17:25 Vám byl udělen ban za tento příspěvek: „ti kdo favorizovali Bouzkovou at jim upadnou koule-.“.
Jedná se o bann za tento příspěvek, který z mého nevyjadřuje žádnou agresi ani nic nemorálního. Když jsem kdysi psal, že tenniska má krámy, a proto neodvádí dobrej výkon. Tak to nikomu nevadí. Ale nespisovná čeština typu koule, to je pohoršujicí.
Beru to jako cenzuru a tři měsíce za takovouhle koninu, já odmítám.
Navrhoval jsem zmírnějí trestu na týden či 14. dní. Tisport se chová arogantně a za své roky se neumí ozvat telefonickým kontaktem. Chová se jako kdyby byl neomylný a z vysokou měrou sebereflexi.
Požaduji písemnou omluvu.
Vyžaduji, aby se tato organizace chovala profesionálně a aby se chovala zodpovědně a zmírnila verdikt, který bude mít hlavu a patu a ne že se někdo blbě vyspí, a podle toho dávat banny.


Produkt

dostal jsem bann na tři měsíce. Arogatní přístup a nemožnost se dovolat nějakého práva.


Požadované řešení

Požaduji písemnou omluvu.
Vyžaduji, aby se tato organizace chovala profesionálně a aby se chovala zodpovědně a zmírnila verdikt, který bude mít hlavu a patu a ne že se někdo blbě vyspí, a podle toho dávat banny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 12:04, před 10 měsíci

Dle podmínek společnosti autorovi, který poruší podmínky psaní blogů či analýz a příspěvků nebo autorovi podezřelému ze spekulativního chování, může být odepřena možnost psaní blogů či analýz – autor dostane tzv. BAN.

Jakékoliv reklamace může sázející zaslat společnosti na e-mail: podpora@tipsport.cz, info@chance.cz nebo podpora@tipsport.sk.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 15:28, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.