Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Před Vánoci jsem objednala od prodejce zboží, které mělo být dárkem. Prodejce mi odeslal sledovací číslo zásilky,dle kterého zásilka zůstala viset na expedičním depu v Praze Štěrboholech a ke mě nedorazila. 2x jsem u Zásilkovny nedoručení zásilky reklamovala, bez jakékoliv zpětné vazby. Žádám zaplacení objednaného zboží.
Vrácení částky za zboží
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Reklamace by přitom měla být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího podání.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Zdobnická, omlouváme se, že došlo ke ztrátě vaší zásilky. Co se týče vaší reklamace, dle informací ze zákaznického servisu vám byla zaslána odpověď, že je záležitost potřeba řešit přímo s odesílatelem. Dokud totiž zásilka není doručení, je oprávněnou osobou pro podání reklamace právě on. Odesílatele jsme ohledně této reklamace kontaktovali z naší strany, bohužel jsme však neobdrželi žádnou odpověď, a proto musela být reklamace zamítnuta. Doporučujeme vám proto, abyste se obrátila na odesílatele a dohodla se s ním na dalším postupu. Věříme, že s vámi vše dořeší k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.