Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#75463Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2024, před 9 měsíci

Jan Stojaspal

Znění stížnosti

Dobrý den, 13.3.2024 jsem na prodejně v Olomouci, Štursova 1124/3 zakoupil 2 ks ovocný stromek - angrešt od f. Gartenland Polska (za 159,90 Kč ks) kód 5907806545429, ..412, doma na zahradě je ihned vybalil z fólií, podle návodu zasadil do mokré zeminy, zakrátil větve a pravidelně zaléval.Ani po 14 dnech pupeny na větvích nezačaly rašit (jiné stromky angreštů na zahradě již mají velké lístky).Sazenice byly zřejmě při převozu a manipulaci ve skladech úplně bez vody, navíc v teple a pupeny zaschly až uschly. Tato skrytá vada se nedala při koupi poznat.Při reklamaci na prodejně (doložil jsem všechny doklady, fota a detaily sazenic, byl ochoten je i vykopat a přinést k posouzení) mi tato byla stroze zamítnuta obsluhou na recepci s tím, že jsem je měl přinést ihned po rozbalení, když jsem poznal, že jsou uschlé (což se ihned poznat nedalo), ale že nyní již s tím nelze nic dělat. Nevím kolik stromků kdy tyto dvě pracovnice sázely a ošetřovaly, ale mně je 75 let, mám velkou zahradu a různých stromků a keřů snad 150ks a tato je mým koníčkem. Hodně mne proto, jako stálého zákazníka Kauflandu, jejich přístup zaskočil a jsem naopak přesvědčen, že moje reklamace je a byla oprávněná, měla být uznána a vyřízena vrácením peněz.Chápu, že sazenice stromků jsou velmi specifické zboží, které potřebuje v každé fázi hodně pečlivé zacházení a ošetřování, ale to je v tomto případě riziko prodejce, když toto nemůže při cestě od výrobce k zákazníkovi zabezpečit. Děkuji za kladné vyřízení. ing. J. Stojaspal, ***(E-mail: ***


Produkt

stromek angrešt : zelený Gartenland 5907806545429 a červený 5907806545412 (Polsko)


Požadované řešení

Uznání reklamace - jednalo se o skrytou vadu zboží, která se dala zjistit až za nějaký čas po výsadbě stromků, což je v tomto vlhkém a teplejším jarním počasí cca 14 dní). Vyřešení reklamace je možné asi jen vrácením peněz, protože zboží je přísně sezónní a proto výměna za bezvadné zboží už není možná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 13:30, před 9 měsíci

Občanský zákoník záruční dobu u květin neupravuje. Reklamovat vadnou sazenici angreštu lze však vždy. Prodejce ovšem může reklamaci zamítnout, dojde-li k závěru, že vada byla způsobena špatnou péčí. Právě špatná péče bývá nejčastějším důvodem zamítnutí reklamací u rostlin.

Spotřebitelům doporučujeme rostlinu, květinu či sazenici důkladně překontrolovat před samotnou koupí a poté dokumentovat i samotné uložení a pěstování. Podrobné informace mohou pomoci při reklamaci u prodejce. Zamítnutí reklamace lze následně rozporovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2024 10:50, před 9 měsíci

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republik

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2024 09:49, před 8 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2024 15:19, před 7 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.