Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Linka 310 velmi často odjíždí ze zástávky dříve než má, a ujíždí tak cestujícím. Opět dnes 23.10. Jsem čekala na zastávce Dobříč směr Zličín. Na zastávku jsem dorazila ve 13:32 a autobus již ujel a to měl zde stavět ve 13:35. Byly to 3 minuty a to už je opravdu hodně. Už se mi to stalo víckrát, proto jsem se rozhodla podat stížnost. Pochopím, že může autobus mít občas zpoždění, ale ujíždět lidem z vesnic, kde jede jednou za hodinu opravdu nepovažuji za férové jednání. Děkuji za vyřízení.
Nedochvilné odjezdy
Nevyjíždět dříve
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.