Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 30.4.2015 si moje matka objednala povlečení u společnosti Slevona, byl ji zaslán email o potvrzení objednávky společně s údaji k zaplacení.
Následně jsem ze svého účtu zaslala požadované peníze s přesnými údaji na účet společnosti Slevona. Do 13.5.2015 moje matka neobdržela žádnou informaci o dodávce zboží. Poslala tedy společnosti Slevona odstoupení od kupní smlouvy.
Dále si telefonicky ověřila, zda odstoupení odbrželi, pracovnice jí řekla, že ano, že jí budou vrácené peníze, po několika telefonních urgencích, kdy bylo mé matce sděleno, že davají příkaz k zaslání peněz zpět, se stále nic neděje. Peníze jsem do dnešního dne na účet z kterého byly odeslány neobdržela.
Číslo objednávky : 23181718
Neprodleně vrátit 606,- Kč.
|
Tweet |
V tomto případě, odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.