Společnost


ALFA GREEN POWER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7547Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2015, před 9 lety

Vladimíra Tomková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 30.4.2015 si moje matka objednala povlečení u společnosti Slevona, byl ji zaslán email o potvrzení objednávky společně s údaji k zaplacení.

Následně jsem ze svého účtu zaslala požadované peníze s přesnými údaji na účet společnosti Slevona. Do 13.5.2015 moje matka neobdržela žádnou informaci o dodávce zboží. Poslala tedy společnosti Slevona odstoupení od kupní smlouvy.
Dále si telefonicky ověřila, zda odstoupení odbrželi, pracovnice jí řekla, že ano, že jí budou vrácené peníze, po několika telefonních urgencích, kdy bylo mé matce sděleno, že davají příkaz k zaslání peněz zpět, se stále nic neděje. Peníze jsem do dnešního dne na účet z kterého byly odeslány neobdržela.


Produkt

Číslo objednávky : 23181718


Požadované řešení

Neprodleně vrátit 606,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2015 16:55, před 9 lety

V tomto případě, odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 19:32, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.