Společnost


Czechia Electronics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75475Žiadosť o vystavenie dobropisu - bez odozvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2024, před 10 měsíci

Kristína Urgeová

Znění stížnosti

Dobrý deň, 19.8.2022 som si zakúpila hodinky AMAZAFIT GTS3 cez stránku www.xm.sk, spoločnosť Czechia Electronics, s.r.o.

Hodinky som dala prvýkrát na reklamáciu 26.2 - kde mi reklamáciu neuznali - bez závady.
Po prevzatí na druhý deň, hodinky prestali ísť úplne, tak som ich opäť zaslala na reklamáciu, kde mi prišlo vyjadrenie o neopravitelnosti s tým, že dobropis mám žiadať v spoločnosti Lion Mobile, s.r.o, nakoľko ony od nich odkúpili eshop s tým, že neprevzali ich záväzky a podlžnosti - čo mne osobne príde absolútne choré.

Od minulého týždňa sa snažím skontaktovať so spoločnosťou Lion Mobile, s.r.o - avšak nedá sa nikde dovolať, maily sa vracajú.

Viete mi prosím poradiť, aký je ďalší postup?

Príde mi naozaj neadekvátne, pokým aj spoločnosť Czechia Electronics, prevzala ich eshop, prečo JA by som sa teraz niekde mala domáhať MOJICH peňazí?

Ďakujem


Produkt

Hodinky AMAZAFIT GTS3


Požadované řešení

Vystavenie dobropisu zo strany spoločnosti a vrátenie peňazí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 14:39, před 10 měsíci

Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. U jiné osoby by měl spotřebitel uplatnit právo z vady pouze tehdy, domluvil-li se na této osobě s prodávajícím předem a je-li tato osoba v místě pro spotřebitele bližším, než je místo, ve kterém je prodávající. Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání.

Na nemožnost vyřízení reklamace z důvodu odkoupení e-shopu měla společnost Czechia Electronics, s.r.o. upozornit spotřebitele již při uplatnění reklamace. Máme tedy za to, že pokud spotřebiteli umožnila uplatnit reklamaci, měla by ji taktéž i vyřídit. V tomto případě se tedy domníváme, že vyřízení reklamace (tj. vrácení peněžních prostředků) je možné žádat u společnosti Czechia Electronics, s.r.o.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnost: Czechia Electronics s.r.o., Nad alejí 1881/29, 16200 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 15:36, před 8 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.