Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Minulý rok 30.6.2023 se měl konat koncert který ale byl následně zrušeny zakoupila jsem tam 4 vstupenky v hodnotě 4000 Kč
Tato stránka byla uvedená přímo u události na Facebooku
Čekala jsem že společnost ticketconcert vrátí peníze ale žádný kontakt se nekonal tak jsem jim psala na email také volala ale nikdo se mi neozval
Jak mám postupovat když není z jejich strany žádná odpověď??
Prosím tedy společnost o zpětnou vazbu děkuji
4 VIP vstupenky na koncert sickick který se měl konat v Praze 30.6.2023
Chtěla bych vrátit peníze na účet kterým jsem platila vstupenky
|
Tweet |
Webové stránky ticketconcert.cz jsou provozovány společností Luckystar s.r.o., proto jsme ji za subjekt stížnosti označili.
Dle podmínek webovách stránek ticketconcert.cz "v případě zrušení Akce se Pořadatel zavazuje neprodleně zveřejnit informaci o vrácení Vstupenek na webových stránkách společnosti Luckystar, s.r.o. v inzerci Akce, jakož i sdělovat tyto informace veřejnosti jinými způsoby."
Zároveň je zde uvedeno, že se pořadatel "zavazuje vykoupit všechny vstupenky v případě zrušení Akce, dále v případě, že se výrazně změní seznam účinkujících a Kupující si z tohoto důvodu přeje Vstupenku vrátit, a dále v případě změny místa konání Akce a kupující si z tohoto důvodu přeje vrátit Vstupenku."
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků po pořadateli akce. Z popisu stížnost si však nejsme jistí, zda společnost Luckystar s.r.o. v tomto vztahu vystupuje jako zprostředkovatel vstupenek, či přímo jako pořadatel akce. Spotřebitelům doporučujeme se tak přímo obrátit na pořadatele akce, jestliže jím není společnost Luckystar s.r.o.
Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou).
Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.