Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75490Nedodržení Zastávky autobusu pro vyluce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 minut 29 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2024, před 10 měsíci

Ivana Nazarovová

Znění stížnosti

Dnes 25. 3. 2024 jsem byla nucená jet během výluky vlaku z Dobřan do stanice Přeštice Zastávka v 14.35 hodin. Dle výukového řádu měl řidič autobusu zastavit u železniční Zastávky Přeštice Zastávka přímov obci. Nicméně odbočil směrem na Žerovice a po mém upozornění tvrdil, že k železniční stanici se nikdy nezajíždí.
Tak tomu bylo v době výstavby přeložky č 27/1, což je pochopitelné. Nyní není důvod zastavovat za křižovatkou u rybníka. Ani zde není vyznačená přechodná zastávka, ta je vyznačená v obci.


Požadované řešení

Řidiči by měli být přesně seznámení s trasou a tu bez výjimky dodržet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 15:41, před 10 měsíci

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.