Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 25. 3. 2024 jsem byla nucená jet během výluky vlaku z Dobřan do stanice Přeštice Zastávka v 14.35 hodin. Dle výukového řádu měl řidič autobusu zastavit u železniční Zastávky Přeštice Zastávka přímov obci. Nicméně odbočil směrem na Žerovice a po mém upozornění tvrdil, že k železniční stanici se nikdy nezajíždí.
Tak tomu bylo v době výstavby přeložky č 27/1, což je pochopitelné. Nyní není důvod zastavovat za křižovatkou u rybníka. Ani zde není vyznačená přechodná zastávka, ta je vyznačená v obci.
Řidiči by měli být přesně seznámení s trasou a tu bez výjimky dodržet.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.