Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 25.3.navštíven Kaufland Ostrava-Poruba za účelem nákupu Moravské švestky, inzerované v patřičném letáku na dva dny (Po-Út od 23. do 26.3.). Již v pndělí ve 14,00 nebylo inzerované zboží k dispozici (na inf. pokrčením ramen s konstatováním, že už asi došlo). Na vašem telefonu call pracovnicí upozorněno na nečitelný sloupeček AKCE v patě letáku. Domnívám se, že vaši zaměstanci jsou natolik již orientovaní,že by měli být schopni zajistit inzerované zboží v dostatečném množství po celou dobu akční nabídky. Tato situace se zde vyskytuje opakovaně (Myslivecká 1l). U konkurence lze v takovém případě nahlásit požadavek na informacích a tak, byť se zpožděním zboží získat. Přístup vaší firmy považuji za neetický, nevážící si zákazníka. Připomíná mi to neosobní socialistické doby neosobního jednání a prodeje.
Moravská švestka -50% za 99,90Kč.
Možnost získání reklamovaného zboží za stejných podmínek a laskavé vysvětlení, proč si svých zákazníků nevážíte
|
Tweet |
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republik
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.