Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, dnes jsem měla jet linkou 7 ze stanice Tkalcovská v 18.02 hodin. Spechala jsem, abych odjezd linky stihla. Když jsem přišla na zastávku, za chvilku přijela tramvaj číslo 4. Stala u ostrůvku dlouho, protože byla na semaforu cervena. Mezitím přijela tramvaj číslo 7. Jelikož její druhy vagon byl mimo ostrůvek, myslela jsem, ze zastaví u ostrůvku až odjede na zelenou tramvaj 4. Bohužel jakmile blikla zelená, rozjela sebtramvaj číslo 4 a tramvaj číslo 7 mne projela na zelenou taktéž bez zastavení. Chtělo by to nastavit nějaká pravidla, aby člověk nebehal jak blbec a nedival se, kdy tedy milostive řidič dveře otevře. Dekuji Insaničová
Minimálně otevření dveří i když nikdo nevystupuje.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů či podněty na zlepšení služeb je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.