Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75497Nejasný pokyn pro cestující k nástupu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2024, před 10 měsíci

Veronika Insaničová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem měla jet linkou 7 ze stanice Tkalcovská v 18.02 hodin. Spechala jsem, abych odjezd linky stihla. Když jsem přišla na zastávku, za chvilku přijela tramvaj číslo 4. Stala u ostrůvku dlouho, protože byla na semaforu cervena. Mezitím přijela tramvaj číslo 7. Jelikož její druhy vagon byl mimo ostrůvek, myslela jsem, ze zastaví u ostrůvku až odjede na zelenou tramvaj 4. Bohužel jakmile blikla zelená, rozjela sebtramvaj číslo 4 a tramvaj číslo 7 mne projela na zelenou taktéž bez zastavení. Chtělo by to nastavit nějaká pravidla, aby člověk nebehal jak blbec a nedival se, kdy tedy milostive řidič dveře otevře. Dekuji Insaničová


Požadované řešení

Minimálně otevření dveří i když nikdo nevystupuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2024 07:42, před 10 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů či podněty na zlepšení služeb je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 16:25, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.