Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Obraceji se na Vás v souvislosti s vážným porušením ve poskytování služeb ze strany Vaší společnosti Vodafone. Jsem Vaší klientkou a chci vyjádřit své hluboké znepokojení ohledně nedávných událostí, které vedly k významnému nepohodlí a finančním ztrátám z mé strany.
V měsíci únoru letošního roku jsem si přešla na tarifní plán s nulovými náklady na služby. Brzy poté, 15. března, jsem přijela do České republiky a rozhodla jsem se změnit svůj tarifní plán na takový, který lépe vyhovuje mým potřebám. Před přechodem na nový tarifní plán jsem jasně ověřila u Vašeho personálu podmínky platby za zbývající dny v únoru, podle kterých mi bylo potvrzeno, že budu muset zaplatit pouze polovinu ceny, protože služby budou poskytovány od poloviny měsíce.
Avšak k mému velkému nespokojenství jsem po přechodu na nový tarifní plán obdržela dopisy s požadavkem zaplatit plnou cenu služeb za celý únor, včetně období, kdy byl tarif nastaven na nulovou platbu. To je zjevným porušením smluvních závazků ze strany Vaší společnosti a představuje nadměrné vymáhání plateb za služby, které ve skutečnosti nebyly poskytnuty.
Považuji takové jednání za podvod a klam ze strany Vaší společnosti. V případě, že nedostanu odpověď na mé požadavky a neprodleného vyřešení této situace, budu nucena obrátit se za ochranou svých práv na soudní instituce. Navíc aktivně hledám další klienty, kteří se setkali s podobnou nepravou praktikou Vaší společnosti, a jsem připravena spojit síly v boji za spravedlnost.
Žádám Vás o okamžité přijetí nezbytných opatření k řešení této situace a poskytnutí mi náhrady za způsobené nepohodlí a finanční ztráty.
S pozdravem, Yana Babrouskaya
1. Zkontrolovat účet a podrobnosti o předchozím tarifním plánu, včetně období s nulovou platbou.
2. Prověřit záznamy rozhovorů se zákaznickou podporou, kde jste upřesnili podmínky přechodu na nový tarif.
3. Opravit účet a přepočítat platbu s ohledem na skutečně poskytnuté služby za únor.
4. Poskytnout podrobné vysvětlení jakýchkoli změn na mem účtu a ujistit, že se podobné situace nebudou opakovat.
5. Nabídnout dodatečnou kompenzaci ve formě slevy na budoucí platby nebo jiné výhody k obnovení vaší důvěry ve společnost.
V případě, že nedostaneme uspokojivé řešení od Vodafonu, budu se muset obrátit na orgány ochrany práv spotřebitelů a podat stížnost na soud.
|
Tweet |
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že bude platit pouze polovinu ceny, mělo se tak také stát.
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb má právo uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem (§ 64 odst. 7-10 Zákona o elektronických komunikacích).
U společnosti Vodafone je možné reklamaci podat skrze kontaktní formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace, poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5 nebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Babrouskaya, je mi líto, ale z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.