Společnost


Tomáš Tynek

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7551Nedodává zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2015, před 9 lety

Michal Pafka

Znění stížnosti

Objednal jsem si hodinky , musel jsem zaplatit předem , jinak to prý nejde , zboží už nikdy nedošlo . Podal jsem trestní oznámení a na PČR mě bylo řečeno že to dělá kriminálka Kladno , a že toho je za několik 100 tisíc škody. Firma vznikla 2.3.2015 jen za účelem podvodu .


Produkt

Hodinky Casio


Požadované řešení

zablokovat stránku nakupniportal.eu protože p.Tomáš Tynek stále okrádá další a další lidi ( http://obchody.heureka.cz/nakupniportal-eu/recenze/ )


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2015 10:18, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení.

Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Dlužník v prodlení dále odpovídá za škodu, která tímto prodlením může vzniknout věřiteli.

V případě, že není zboží dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má tedy kupující právo dle § 1978 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz.

Odstoupení od smlouvy je jednostranné právní jednání, které nepodléhá souhlasu druhé strany. Odstoupením se smlouva od počátku ruší, účastníci si mají vzájemně vrátit to, co si poskytli. Odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat prodejci písemně, nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou, na adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (ARES). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci odstoupení od smlouvy účinné.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, doporučujeme prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nezavazuje k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů. Pro formulaci předžalobní výzvy může spotřebitel využít vzor, který je dostupný v níže uvedeném odkazu.

/www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva

Dle nám dostupných informací již bylo na společnost podáno několik trestních oznámení. Spotřebitel se může přidat k podaným trestním oznámením. Tato skutečnost pomůže Policii při šetření skutečností, zda byly naplněny znaky trestného činu podvodu (podmínkou je způsobená škoda ve výši alespoň 5000 Kč, která se u vícero poškozených sčítá). V případě, že by bylo se subjektem zahájeno trestní řízení, bylo by možné požadovat náhradu škody v jeho rámci. Je tedy vhodné informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Služba VašeStížnosti.cz se zabývá zprostředkováním mimosoudní dohody mezi podnikateli a spotřebiteli v případech konkrétních spotřebitelských sporů a funguje na bázi dobrovolnosti. V rámci této služby nelze řešit případné zablokování internetové stránky e-shopu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2015 10:54, před 9 lety

Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.