Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#75526Zadržování balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2024, před 10 měsíci

Jiřina Zezulová

Znění stížnosti

V pondělí 18.3. jsem šla vyzvednout balík v hodnotě cca 1000Kč do Z-boxu. Z.box cvakl, ale neotevřel se a balík zůstal uvnitř. Zásilka však z aplikace zmizela a je tam v archivu jako doručená. Volala jsem na infolinku a paní mi řekla, že tam pošle technika, který balík vyzvedne, odveze na depo, zkontroluje a pošle znovu na nejbližší pobočku. Psala jsem e-mail a nějaký Pavel mi odepsal, že mám být trpělivá a asi jsem přehlédla otevřená dvířka. Ne, nepřehlédla, vůbec se neotevřela a evidentně jsou zaskelá. Prý technik má až 7 pracovních dní na inventuru z-boxu. 7 pracovních dní uplynulo, balík je stále v z-boxu a to celkem 10 dní a nikdo se mi neozval. Nemám ani jistotu, že balík dostanu. Potřebovala jsem ho nejpozději do velikonoc a nemohu si obsah objednat znovu, protože už nemám na to finance.

Zezulová


Požadované řešení

Očekávám náhradu škody a omluvu od společnosti Zásilkovna.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2024 09:42, před 10 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Reklamace by přitom měla být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího podání.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2024 15:26, před 10 měsíci

Dobrý den, paní Zezulová, je nám líto, že jste se dostala do takové situace. Je rozhodně dobře, že jste záležitost ihned řešila se zákaznickým servisem. Kolegové nyní udělají, co bude v jejich silách, aby technik Z-BOX navštívil co nejdříve, někdy to však může chvíli trvat. Prosíme vás proto zatím o trpělivost. Jakmile budou mít nové zprávy, měli by vás kolegové kontaktovat a dohodnout se s vámi na dalších krocích. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 09:13, před 8 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2024 13:37, před 7 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.