Společnost


alab solutions s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75530Kávovar neopraven

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2024, před 10 měsíci

Marcela Srbová

Znění stížnosti

Prosím o radu co s tím dělat . Už mi neberou ani telefon.

Kavovar byl odvezen na opravu . Po telefonické domluvě jsme chtěli poslat kavovar zpět bez opravy. Neboť fungoval jen nešel první proplach a cena za opravu byla 4 tisíce. Po dvou urgencich byl kavovar doručen . Ne jen ze bylo vše špinavé , ale vůbec nefunguje.


Produkt

Kávovar de longhi


Požadované řešení

Prosila bych , buď dát kavovar do původního stavu nebo finanční vyrovnání .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2024 12:50, před 10 měsíci

Jestliže se jednalo o placenou opravu, což ze stížnosti vyplývá, byla mezi stranami uzavřena o smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

Není-li dílo provedeno řádně a není-li opravovaná vada odstraněna, je spotřebitel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli díla (opraváři, resp. společnosti) nároky z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku). V tomto případě jde o možnost požadovat opětovné a řádné provedení opravy (bezplatně včetně dopravy), resp. možnost odstoupit od smlouvy (tedy požadovat vrácení peněžních prostředků zaplacených zhotoviteli díla).

Zboží by se navíc mělo spotřebiteli vrátit ve stavu (mimo požadovanou opravu) v jakém jej převzala společnost k opravě. Nemělo by tedy přijít spotřebiteli zboží více poškozené či špinavé.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti alab solutions s.r.o., Pražská 33 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 04. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 10:55, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.