Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#75533Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2024, před 10 měsíci

Aneta Čivrná

Znění stížnosti

Zasilka dorazila do Zboxu, ktery ale nesel v aplikaci otevrit. Asistentka na tel mi tedy rekla, ze zasilku posleme do kamenne vydejny, ktera je 100m od Zboxu. To bylo 21.3. Jeste rikala, ze v ut bych ji mela mit. Je streda, zasilka visi kdesi v plzni, kde pry ani nema co delat, byl to darek. nemam ani darek, ani zasilku, na lince nekolik asistentu slibilo urgenci, zasilka se od pondeli z plzne nehla.


Produkt

NEdodání zásilky


Požadované řešení

Zadam tedy vraceni catsky 1000kc plus 79kc za dopravu, ktera nebyla uskutecnena!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2024 13:32, před 10 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Jednání zaměstnance společnosti, který spotřebiteli přislíbil přesměrování zásilky na výdejní místo, je zároveň závazné pro společnost Zásilkovna s.r.o. dle § 166 občanského zákoníku.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2024 15:32, před 10 měsíci

Dobrý den, paní Čivrná, mrzí nás, že se stalo něco takového, opravdu to není standardní. Podle vašeho popisu jste již ve spojení s kolegy ze zákaznického servisu, prosíme vás proto o trpělivost. Ujišťujeme vás, že udělají maximum pro to, aby zásilka byla co nejdříve u vás. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 09:14, před 8 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.5.2024 09:38, před 8 měsíci


Aneta Čivrná

Zasilka nakonec byť s velkym zpozdenim dorazila, spolecnost vratila 79kc za doruceni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 11:45, před 7 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.