Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zasilka dorazila do Zboxu, ktery ale nesel v aplikaci otevrit. Asistentka na tel mi tedy rekla, ze zasilku posleme do kamenne vydejny, ktera je 100m od Zboxu. To bylo 21.3. Jeste rikala, ze v ut bych ji mela mit. Je streda, zasilka visi kdesi v plzni, kde pry ani nema co delat, byl to darek. nemam ani darek, ani zasilku, na lince nekolik asistentu slibilo urgenci, zasilka se od pondeli z plzne nehla.
NEdodání zásilky
Zadam tedy vraceni catsky 1000kc plus 79kc za dopravu, ktera nebyla uskutecnena!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Jednání zaměstnance společnosti, který spotřebiteli přislíbil přesměrování zásilky na výdejní místo, je zároveň závazné pro společnost Zásilkovna s.r.o. dle § 166 občanského zákoníku.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Čivrná, mrzí nás, že se stalo něco takového, opravdu to není standardní. Podle vašeho popisu jste již ve spojení s kolegy ze zákaznického servisu, prosíme vás proto o trpělivost. Ujišťujeme vás, že udělají maximum pro to, aby zásilka byla co nejdříve u vás. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zasilka nakonec byť s velkym zpozdenim dorazila, spolecnost vratila 79kc za doruceni.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.