Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#75546Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2024, před 10 měsíci

Radim Ambrozek

Znění stížnosti

Balíček řádně pojištěn, nadstandardně dobře zabalen, výplň balíčku, nadepsán KŘEHKÉ a přesto 3 ks porcelánu rozbity.Reklamace neuznaná cituji: Z dodání jsou vyloučeny následující Zásilky a Odesílatel není oprávněn je předat k přepravě:
obsahující kazící se zboží nebo zboží lehce poškoditelné, křehké, s tekutým obsahem a dále zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné zvláštním způsobem nakládat;

Budiž to varováním pro ostatní.


Produkt

Míšeňský porcelán, šálky a podšálky


Požadované řešení

Uznat reklamací, zboží již se nevyrábí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2024 08:06, před 10 měsíci

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že z dodání jsou vyloučeny mimo jiné zásilky, které obsahují zboží lehce poškoditelné, křehké a dále také zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné zvláštním způsobem nakládat. Odesílatel není oprávněn takovou zásilku předat k přepravě.

Dále se zde uvádí, že Zásilkovna není povinna převzít takové zásilky. V případě, že odesílatel předá Zásilkovně zásilku vyloučenou z přepravy podle čl. 2.2 podmínek, nedojde k uzavření smlouvy a Zásilkovna tak nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv škody vzniklé v souvislosti se zásilkou.

V tomto případě se domníváme, že došlo k porušení obchodních podmínek společnosti a reklamace tak byla zamítnuta oprávněně. Pokud by se však spotřebitel domníval, že tomu tak není, může se obrátit na mimosoudní řešení sporů při ČTÚ.

Obecně k reklamaci:
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2024 15:35, před 10 měsíci

Dobrý den, Radime, je nám líto, že došlo k poškození vaší zásilky, nicméně v tomto případě reklamaci skutečně uznat nemůžeme. Jak jste již citoval výše, přeprava křehkého zboží, kam rozhodně patří i porcelán, je zakázána. V případě, že dojde k porušení přepravních podmínek, nenese Zásilkovna odpovědnost za případnou škodu, ta náleží odesílateli. Doporučujeme se proto do budoucna všeobecnými obchodními podmínkami řídit, aby vám byla uznána reklamace v případě, že se se zásilkou cokoli stane. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 09:18, před 8 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.5.2024 09:44, před 8 měsíci


Radim Ambrozek

Hodnocení:

Komentář: Holt,poučení pro mne že Zasilkovnou posílat porcelán příště určitě ne.