Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V tomto případě si nejsme jistí, zda se jedná o vztah podnikatele a spotřebitele, ale vzhledem k fungování služby VašeStížnosti.cz to budeme předpokládat.
Mezi stranami v tomto případě byla nejspíše uzavřena příkazní smlouva dle § 2430 a násl. občanského zákoníku. Příkazní smlouvou se příkazník zavazuje obstarat záležitost příkazce (v tomto případě dovézt auto se sjednanými vlastnostmi). Jestliže dovezené auto má jiné vlastnosti, než které byly stranami ujednány, může spotřebitel požadovat náhradu po podnikateli, který obstarával dovoz.
Podnikatele doporučujeme kontaktovat písemně, a to doporučeně a s dodejkou. Dle dostupných údajů je možné požadovat náhradu za dovoz jiného než deklarovaného auta na adrese Libušínská 60, 326 00 Plzeň.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.