Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Stížnost se vztahuje na Penny market Praha 7 Dělnická ulice. Již koncem předchozího roku 2023 jsem upozornila paní vedoucí na to, že vozíky do kterých se ukládá jídlo jsou odporně špinavé. Bylo mi sděleno, že vozíky se čistí asi každé 2 měsíce, ale přesto, že tam chodím nakupovat 1-2x týdně, vozíky dosud vyčištěny nebyly. Nní asi před 14 dny jsem na to jednu z prodavaček upozornila znovu, ale opět bezúspěšně. Vzhledem k tomu, že se do nich ukládá hlavně jídlo a tím i hrozí jeho kontaminace, žádám, aby byla sjednána náprava a vozíky byly pravidelně čištěny. Do Penny chodím nakupovat už spoustu let a v obchodě, který jste provozovali v Holešovické tržnici taková špína nebyla. Doufám, že k nápravě dojde co nejdřív. Děkuji Veselá
Žádám proto o nápravu této situace a aby byly vozíky pravidelně čištěny.
|
Tweet |
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici (KHS). Kontakty na jednotlivé KHS nalezne spotřebitel zde: https://www.mzcr.cz/krajske-hygienicke-stanice/.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.