Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#75558Špinavé nákupní vozíky i podlaha pod nimi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2024, před 10 měsíci

Magdalena Veselá

Znění stížnosti

Stížnost se vztahuje na Penny market Praha 7 Dělnická ulice. Již koncem předchozího roku 2023 jsem upozornila paní vedoucí na to, že vozíky do kterých se ukládá jídlo jsou odporně špinavé. Bylo mi sděleno, že vozíky se čistí asi každé 2 měsíce, ale přesto, že tam chodím nakupovat 1-2x týdně, vozíky dosud vyčištěny nebyly. Nní asi před 14 dny jsem na to jednu z prodavaček upozornila znovu, ale opět bezúspěšně. Vzhledem k tomu, že se do nich ukládá hlavně jídlo a tím i hrozí jeho kontaminace, žádám, aby byla sjednána náprava a vozíky byly pravidelně čištěny. Do Penny chodím nakupovat už spoustu let a v obchodě, který jste provozovali v Holešovické tržnici taková špína nebyla. Doufám, že k nápravě dojde co nejdřív. Děkuji Veselá


Požadované řešení

Žádám proto o nápravu této situace a aby byly vozíky pravidelně čištěny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2024 11:52, před 10 měsíci

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici (KHS). Kontakty na jednotlivé KHS nalezne spotřebitel zde: https://www.mzcr.cz/krajske-hygienicke-stanice/.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 11:28, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.