Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#75560Nedoručená zásilka, vrácena odesílateli

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 7 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2024, před 10 měsíci

Martin Jasinski

Znění stížnosti

Dne 25. 4 2024 jsem označil schránku svým jménem i názvem ulice a číslem popisným. Dnes, dne 28. 4. 2024 mi přišla doporučená zásilka - a byla vrácena zpět. Na poště v Tursku, kde se událost stala, mi paní za přepážkou tvrdila že tam žádná označená schránka není, telefonovala se svojí dcerou, to je ta pošťačka, která ignorovala moji označenou schránku, a ta jí tvrdila, posléze do telefonu tvrdila i mně, že v 8.00 hodin ráno tam žádná označená schránka nebyla! Ona nevidí nápis 10 cm dlouhý uprostřed schránky!!!!!

Jedná se o poštu Tursko, PSČ 252 65, předmětná schránka je: Ulice Ke statkům 16, mé jméno je Martin Jasinski.
Číslo vrácené zásilky je RR817759049CZ.

Prosím aby byla tomuto šlendriánu učiněna přítrž! (Lidově řečeno)
Chci aby byly vyvozeny důsledky a aby odesílateli bylo vráceno poštovné! Proto že mi to bude muset posílat znova!

Na to, že ta schránka tam je viditelně označena od 25. 4. 2024 mám (v případě potřeby) svědka!


Produkt

Jedná se o poštu Tursko, PSČ 252 65, předmětná schránka je: Ulice Ke statkům 16, mé jméno je Martin Jasinski. Číslo vrácené zásilky je RR817759049CZ.


Požadované řešení

Prosím aby byla tomuto šlendriánu učiněna přítrž! (Lidově řečeno)
Chci aby byly vyvozeny důsledky a aby odesílateli bylo vráceno poštovné! Proto že mi to bude muset posílat znova!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2024 18:17, před 10 měsíci

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.