Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#75561Proč jsou navýšené ceny při platbě s aplikací v prodejně oproti sníženým letákovým cenám?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2024, před 10 měsíci

Loránt Sebök

Znění stížnosti

Včera 27.3,2024 18,00 jsem nakupoval s aplikací v Lounech, ul Postoloprtská, účtenka č.05663,terminál: (LI013381-53268133), celková platba 1.574,15 Kč.

Za banány oproti deklarovaným cenám v letáku, při nákupu nad 300 Kč s aplikací, 1kg/19,90Kč, mi bylo naúčtováno 43,54 Kč za 1,824 kg t.j. 1 kg/23,80 Kč.

Cukr krystal ve středu 27.3.2024 s aplikací 1kg/16,90 Kč, jsem zaplatil plnou cenu 26,90 Kč.

Můžete mi vysvětlit, co to máte za klamavý systém pro zákazníky?
Nebo mám podat podnět na vysvětlení ČOI?

e-mail: ***

tel. ***

S pozdravem Loránt Sebök.

S pozdravem Loránt Sebök


Požadované řešení

Chci tú slevu na zboží, jak je deklarováno v letáku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2024 10:37, před 10 měsíci

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2024 10:51, před 10 měsíci

Dobrý den, omlouváme se za komplikace, které nastaly. Prosíme Vás o zaslání Vašeho podnětu na e-mail hotline@lidl.cz. Odpovědní kolegové s Vámi situaci dořeší. S pozdravem Tým Lidl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2024 16:18, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 14:49, před 8 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.