Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Včera 27.3,2024 18,00 jsem nakupoval s aplikací v Lounech, ul Postoloprtská, účtenka č.05663,terminál: (LI013381-53268133), celková platba 1.574,15 Kč.
Za banány oproti deklarovaným cenám v letáku, při nákupu nad 300 Kč s aplikací, 1kg/19,90Kč, mi bylo naúčtováno 43,54 Kč za 1,824 kg t.j. 1 kg/23,80 Kč.
Cukr krystal ve středu 27.3.2024 s aplikací 1kg/16,90 Kč, jsem zaplatil plnou cenu 26,90 Kč.
Můžete mi vysvětlit, co to máte za klamavý systém pro zákazníky?
Nebo mám podat podnět na vysvětlení ČOI?
e-mail: ***
tel. ***
S pozdravem Loránt Sebök.
S pozdravem Loránt Sebök
Chci tú slevu na zboží, jak je deklarováno v letáku.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, omlouváme se za komplikace, které nastaly. Prosíme Vás o zaslání Vašeho podnětu na e-mail hotline@lidl.cz. Odpovědní kolegové s Vámi situaci dořeší. S pozdravem Tým Lidl.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.