Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#75575Zrušenie Vip členstva a účtu a vrátenie peňazí

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2024, před 9 měsíci

Jaroslav Kutan

Znění stížnosti

Z účtu mi bola stiahnutá platba 99 eur za Vip členstvo určite som si ho v takej výške neobjednal chcem zrušiť členstvo aj celý účet a vrátiť určitú sumu ďakujem

Cena: 99.99 EUR
Číslo platby: ***
Identifikátor platby: ***

https://www.luxusnemilovanie.com/


Požadované řešení

Vrátenie peňazí a zrušenie účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2024 12:02, před 9 měsíci

Společnost IntermaxGroup AG je provozovatelem internetových seznamek. Poskytuje jak bezplatné, tak placené služby. Při bezplatné registraci si může uživatel založit profil, prohlížet si profily jiných uživatelů a jiným uživatelům zasílat připravené zprávy. Uživatelé, kteří se přihlásí k placené službě, mohou na rozdíl od bezplatné služby navíc kontaktovat jiné uživatele a psát jim vlastní zprávy. Placenou službu lze objednat na různě dlouhou dobu. Uživatel musí být však před zřízením těchto služeb informován o placeném charakteru, obsahu a rozsahu služeb a rovněž o ceně a platebních podmínkách.

Doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost standardním způsobem na její kontaktní údaje a preventivně smlouvu vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli. E-mail, který společnost uvádí ve všeobecných obchodních podmínkách je: support@ero-kontakty.cz.

V tomto smluvním vztahu pravděpodobně došlo k tzv. automatické prolongaci smluvního vztahu. Automatická prolongace spočívá v tom, že je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc) a to zpravidla na dobu následujících 12 měsíců; lze se však setkat s různými variacemi těchto časových úseků.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebiteli doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána (v tomto případě nejspíše na jeden měsíc).

Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. To, že spotřebitel závazek z čistě preventivního důvodu (navíc i) vypoví, bez dalšího neznamená, že uznává existenci smluvního vztahu, protože tato existence (jak je uvedeno výše) zaniká již uplynutím původně sjednané doby.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty, aby nemohlo dojít ke stržení částky za další časové období. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2024 14:33, před 9 měsíci

Dobry den, prosim kontaktujte nasi zakaznickou podporu s co nejvice detaily ohledne teto platby na cz@help-dating.com, tak aby byla mozna identifikace zakaznickeho uctu / platby, a byli jsme schopni vyresit Vas pozadavek. Dekujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.4.2024 17:04, před 9 měsíci


Jaroslav Kutan

ďakujeme za Váš email. V našich Všeobecných obchodných podmienkach (VOP), s ktorými ste súhlasil pri registraci sa nachádza informácia o tom, že užívateľovi bohužial nie je možné platbu vrátiť ani nemôže odstúpiť od zmluvy, pokiaľ začne službu využívať. Členstvo platené tel. hovorom je však jednorázové a Váš profil môžeme kedykoľvek zrušiť na Vašu žiadosť. Prajete si tak učiniť teraz?

Dúfame, že sme odpovedali na Vašu otázku k Vašej spokojnosti. Prajeme pekný deň.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2024 13:02, před 9 měsíci

Děkujeme stranám za reakce.

Vzhledem k tomu, že si z vyjádření spotřebitele nejsme jistí, zda již je stížnost vyřešena, přeřazujeme stížnost zpátky na něj, aby nás mohl o vývoji stížnosti informovat, popř. stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.4.2024 15:19, před 9 měsíci


Jaroslav Kutan

Hodnocení:

Komentář: Poprosím o odstránenie môjho príspevku nakoľko tam je moje meno