Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Od dubna 2023 mi NaturaMed naposílala přes 7 zásilek s různými doplňky stravy (Omega Marine, ZenSen, MemoComplex, ProMAn, FlexiMed) v rámci věrnostního programu, do kterého jsem se nevědomky přihlásil. Výrobky neobjednávám, chodí mi poštou a s nimi složenky, celkem už za 16tis. korun. Je už toho opravdu moc, už žádné výrobky a zásilky nechci, je mi 77let a 16tis. je opravdu hodně peněz.
Včera jsem poslal mailem do společnosti žádost o ukončení mého věrnostního programu a zasílání nevyžádaného zboží. Poslední balíček posílám v původním balení zpět i s fakturou.
Žádám o zrušení mého věrnostního programu a zasílání jakýchkoliv nabídek a dalších mých údajných objednávek a současně žádám o vymazání mých osobních údajů z databáze zákazníků společnosti.
Omega Marine Premium 4x, ZenSen Energy 6x, ProMan 9x, MemoComplex 2x, FlexiMed 2x
Přijetí vrácené poslední zásilky s neobjednaným zbožím bez nutnosti úhrady a zrušení mého věrnostního programu a zasílání jakýchkoliv nabídek a dalších objednávek a současně vymazání mých osobních údajů z databáze zákazníků společnosti.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 2 písm. c zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je však třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Korespondenční adresou uvedenou na webových stránkách společnosti je: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz. Doporučujeme tak spotřebiteli smlouvu vypovědět v písemné formě na adresu uvedenou výše, a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Zároveň platí, že při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal společně s výpovědí i písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Havle,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. K Vaší stížnosti bychom rádi uvedli, že na základě Vašeho emailu, který jsme od Vás obdrželi, byli Vámi uvedené věrnostní programy ukončeny a další produkty tak již nebudou automaticky odeslány. Požadavku na ukončení zasílání produktů vyhovíme ihned, jakmile tento požadavek od zákazníka obdržíme. Na Vašem zákaznickém účtu nicméně evidujeme, že jste si v minulosti přál věrnostní programy nikoliv ukončit, ale pouze posunout datum odeslání dalších zásilek. jak Vás již, prostřednictvím emailové zprávy, informovala kolegyně, zasílání produktů bylo ukončeno a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Na Vašem zákaznickém účtu evidujeme, že jste okolo 15.3.2024 obdržel roční zásilku zásilku produktu OmegaMarine PREMIUM a dále Vám byl ve věrnostním programu zaslán balíček s produkty OmegaMarine PREMIUM, ŽenŠen Energy+ a Vitamín C, který má být doručen okolo 3.4.2024. Pakliže jste tuto zásilku ještě nepřevzal, od dopravce ji nepřebírejte a bude nám vrácena zpět. Případně ji zašlete zpět, i s předchozí zmíněnou zásilkou OmegaMarine PREMIUM, na naši adresu NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o., U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice. Jakmile budou neporušené zásilky doručeny zpět do našeho skladu, související pohledávka bude vystornována.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
K mému překvapení mi byl v pátek 12.4.doručen dopis datovaný 9.4. s upomínkou na zaplacení faktury za zásilku, kterou jsem odmítl a vrátil. Částka 2.224,- korun včetně poplatku za upomínku. Společnosti Naturamed jsem napsal, že jsem zásilku vrátil 2.4.a pošta mi potvrdila, že byla převzata hned druhý den.
Odmítám hradit za zboží, které jsem vrátil.
NATURAMED ode mne soucasně převzal písemnou výpověď a žádost o vymazani z databáze, a to s dodejkou 4.4. Ukonceni smlouvy i vymazani z databaze klientů i zde firma potvrdila. Zřejmě jen na tomto fóru, protože mi i po těchto krocích dál posílá upomínky.
S pozdravem, V.Havel
Dobrý den,
děkujeme Vám za informaci. Rádi bychom Vás ujistili, že zboží bylo do našeho skladu vráceno dne 10.4.2024 a téhož dne byla načtena vratka a vynulována příslušná faktura, související s produktem OmegaMarine PREMIUM. Na zaslané upozornění, prosím, neberte zřetel. Bylo systémem vygenerováno automaticky, jelikož nebyla provedena úhrada v termínu - nyní je to v pořádku. Jak jsme Vás již informovali, dle sjednaného věrnostního programu Vám bylo také zaslán balíček, který obsahuje kombinaci produktů pro zdraví. Tuto zásilku od dopravce nepřebírejte a vrátí se nám zpět. Jak jsme Vás již informovali, pravidelné zasílání všech produktů bylo ukončeno a osobní údaje byly předány k výmazu. Kolegové ze zákaznického servisu se Vám v těchto dnech pokoušeli opakovaně dovolat, aby se s Vámi dohodli na nepřevzetí balíčku pro zdraví od dopravce.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkujeme stranám za reakce.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: