Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#75582Žádám o zrušení opakujících se zásilek z věrnostního programu a vymazání mých osobních údajů z databáze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2024, před 10 měsíci

Vladimir Havel

Znění stížnosti

Od dubna 2023 mi NaturaMed naposílala přes 7 zásilek s různými doplňky stravy (Omega Marine, ZenSen, MemoComplex, ProMAn, FlexiMed) v rámci věrnostního programu, do kterého jsem se nevědomky přihlásil. Výrobky neobjednávám, chodí mi poštou a s nimi složenky, celkem už za 16tis. korun. Je už toho opravdu moc, už žádné výrobky a zásilky nechci, je mi 77let a 16tis. je opravdu hodně peněz.
Včera jsem poslal mailem do společnosti žádost o ukončení mého věrnostního programu a zasílání nevyžádaného zboží. Poslední balíček posílám v původním balení zpět i s fakturou.

Žádám o zrušení mého věrnostního programu a zasílání jakýchkoliv nabídek a dalších mých údajných objednávek a současně žádám o vymazání mých osobních údajů z databáze zákazníků společnosti.


Produkt

Omega Marine Premium 4x, ZenSen Energy 6x, ProMan 9x, MemoComplex 2x, FlexiMed 2x


Požadované řešení

Přijetí vrácené poslední zásilky s neobjednaným zbožím bez nutnosti úhrady a zrušení mého věrnostního programu a zasílání jakýchkoliv nabídek a dalších objednávek a současně vymazání mých osobních údajů z databáze zákazníků společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2024 12:32, před 10 měsíci

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 2 písm. c zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je však třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Korespondenční adresou uvedenou na webových stránkách společnosti je: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz. Doporučujeme tak spotřebiteli smlouvu vypovědět v písemné formě na adresu uvedenou výše, a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Zároveň platí, že při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal společně s výpovědí i písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2024 13:00, před 10 měsíci

Vážený pane Havle,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. K Vaší stížnosti bychom rádi uvedli, že na základě Vašeho emailu, který jsme od Vás obdrželi, byli Vámi uvedené věrnostní programy ukončeny a další produkty tak již nebudou automaticky odeslány. Požadavku na ukončení zasílání produktů vyhovíme ihned, jakmile tento požadavek od zákazníka obdržíme. Na Vašem zákaznickém účtu nicméně evidujeme, že jste si v minulosti přál věrnostní programy nikoliv ukončit, ale pouze posunout datum odeslání dalších zásilek. jak Vás již, prostřednictvím emailové zprávy, informovala kolegyně, zasílání produktů bylo ukončeno a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Na Vašem zákaznickém účtu evidujeme, že jste okolo 15.3.2024 obdržel roční zásilku zásilku produktu OmegaMarine PREMIUM a dále Vám byl ve věrnostním programu zaslán balíček s produkty OmegaMarine PREMIUM, ŽenŠen Energy+ a Vitamín C, který má být doručen okolo 3.4.2024. Pakliže jste tuto zásilku ještě nepřevzal, od dopravce ji nepřebírejte a bude nám vrácena zpět. Případně ji zašlete zpět, i s předchozí zmíněnou zásilkou OmegaMarine PREMIUM, na naši adresu NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o., U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice. Jakmile budou neporušené zásilky doručeny zpět do našeho skladu, související pohledávka bude vystornována.
Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.4.2024 18:23, před 9 měsíci


Vladimir Havel

K mému překvapení mi byl v pátek 12.4.doručen dopis datovaný 9.4. s upomínkou na zaplacení faktury za zásilku, kterou jsem odmítl a vrátil. Částka 2.224,- korun včetně poplatku za upomínku. Společnosti Naturamed jsem napsal, že jsem zásilku vrátil 2.4.a pošta mi potvrdila, že byla převzata hned druhý den.
Odmítám hradit za zboží, které jsem vrátil.
NATURAMED ode mne soucasně převzal písemnou výpověď a žádost o vymazani z databáze, a to s dodejkou 4.4. Ukonceni smlouvy i vymazani z databaze klientů i zde firma potvrdila. Zřejmě jen na tomto fóru, protože mi i po těchto krocích dál posílá upomínky.
S pozdravem, V.Havel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2024 14:57, před 9 měsíci

Dobrý den,
děkujeme Vám za informaci. Rádi bychom Vás ujistili, že zboží bylo do našeho skladu vráceno dne 10.4.2024 a téhož dne byla načtena vratka a vynulována příslušná faktura, související s produktem OmegaMarine PREMIUM. Na zaslané upozornění, prosím, neberte zřetel. Bylo systémem vygenerováno automaticky, jelikož nebyla provedena úhrada v termínu - nyní je to v pořádku. Jak jsme Vás již informovali, dle sjednaného věrnostního programu Vám bylo také zaslán balíček, který obsahuje kombinaci produktů pro zdraví. Tuto zásilku od dopravce nepřebírejte a vrátí se nám zpět. Jak jsme Vás již informovali, pravidelné zasílání všech produktů bylo ukončeno a osobní údaje byly předány k výmazu. Kolegové ze zákaznického servisu se Vám v těchto dnech pokoušeli opakovaně dovolat, aby se s Vámi dohodli na nepřevzetí balíčku pro zdraví od dopravce.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2024 15:47, před 8 měsíci

Děkujeme stranám za reakce.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.5.2024 19:59, před 8 měsíci


Vladimir Havel

Hodnocení: