Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den. Již před 3 měsíci jsem zakoupil od prodejce *** hodinky Invicta Tnuderbolt,které mi do dnešního dne nebyli dodány a prodejce se mnou žádným způsobem nekomunikuje a odmítá se k našemu obchodu vyjádřit. Už jsem psal dvě stížnost na tohoto, který se po té vždy ozval, že moje hodinky jsou někde na celnici a mám ještě chvíli počkat. Takto už mě natahuje třetí měsíc od koupi a rád bych už nás obchod konečně vyřešil. Hodiny byli prodejci zaplače na jeho bankovní účet již třetí den od vyhrané aukce. Budu rád když se dotyčný prodejce k tomuto bezcharakternímu jednání vyjádří. Děkuji Vám a přeji hezký den Pavel J.
Prodejce ***. Čislo aukce je ***. Typ hodinek Hodinky Invicta Thunderbolt – 54,5 mm 21360 PC : 35600Kč od 1Kč + kufr
O hodiny jsem mém a stále mám velký zájem. Chci aby mi prodejce sdělil v kterém termínu hodlá sjednat nápravu a kdy je reálné že svoje zboží tedy hodinky které jsem vydražil obdržím. Případně jsem ochoten aby mi dal na výběr zda mi zašle jiné hodinky v této přibližně ceně a stejné značky tedy značky Invicta. Moc Vám děkuji a přeji Vám hezký den.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti AUKRO s.r.o. "systém Aukro umožňuje Prodejcům (podnikatelům i nepodnikatelům) nabízet Zboží k prodeji třetím osobám – Kupujícím. Právní vztah z kupní smlouvy existuje tedy výlučně mezi Prodejcem a Kupujícím; do tohoto právního vztahu Provozovatel (společnost AUKRO s.r.o.) nevstupuje s výjimkou popsanou v čl. 2.1.4 obchodních podmínek. Na úpravu práv a povinností z kupní smlouvy mezi Uživateli se použijí obecné právní předpisy, zejména občanský zákoník. Je-li Prodejce Podnikatelem a Kupující Spotřebitelem, použije se též úprava spotřebitelských smluv dle § 1810 a násl. občanského zákoníku."
Dále je zde uvedeno, že pokud dojde v souvislosti se zprostředkováním možnosti uzavření kupní smlouvy prostřednictvím Aukra k poškození kupujícího, má možnost požádat Aukro o peněžitou částku za účelem zmírnění utrpěných škod. Aukro, v programu Ochrany kupujících, umožňuje, aby Kupující požádal o náhradu v případě, kdy kupující zaplatil za Předmět, ale neobdržel jej.
Pro získání náhrady v rámci programu Ochrana kupujících musí Uživatel bez zbytečného odkladu oznámit Aukru prostřednictvím kontaktního formuláře, že mu Prodejce nezaslal Předmět. Pověření pracovníci Aukra vzniklou situaci prověří a vyzvou Prodejce ke zjednání nápravy. Pokud jejich výzvy nebudou úspěšné, bude mít Kupující možnost žádat o náhradu, jež je podmíněna projevením zájmu o účast a vyplněním a odesláním žádosti, který obdrží od Provozovatele, s uvedením všech podstatných informací popisující průběh transakce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
ohledně této transakce jsme byli v době ohlášení s kupujícím ve spojení a žádali ho o informaci k průběhu dodání zboží, abychom mu mohli doporučit další kroky. Od 24.2. nemáme od kupujícího žádnou zprávu.
Kupující zakoupil hodinky s využitím platby na účet prodejce, Aukro v tento okamžik k platbě nemá přístup. Prodejce jsme vyzvali k dokončení obchodu, rovněž bez odezvy.
Pokud kupující do této doby neobdržel objednané zboží, doporučujeme mu obrátit se na PČR, nebo ČOI pro eskalaci sporu.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Andrea Zemanová, vedoucí zákaznické péče
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.