Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#75588Katastrofální doprava zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2024, před 10 měsíci

Pavel Vosmek

Znění stížnosti

Naše objednávka u Sconta obsahovala šatní skříň. Vše probíhalo v pořádku do doby, než došlo k předání objednávky. Po telefonické domluvě nám bylo řečeno, že zboží bude doručeno dne 27.3. mezi 11 - 14:00. Okolo půl jedné dopravce Rhenus Home Delivery s.r.o. dorazil na naší adresu. Zde upozorním na absolutně nevhodné chování řidičů této společnosti. Ve výtahu se chovali za přítomnosti mé partnerky velice nevhodně. Bavili se mezi sebou vulgárně a zcela jí ignorovali. Normálně bych to asi neřešil, ale už se mi vůbec nelíbí, že se bez jakékoliv špetky slušného chování a dotazu, vesele procházeli po bytě v botech. Když skříň odložili na námi určené místo, jim má přítelkyně předala 500 korun s tím, že bohužel neměla hotovost přesně. Vzápětí si převzali hotovost a oba se odebrali do vedlejšího pokoje. Má partnerka se domnívala, že poodešli pro peníze na vrácení. Než však do vedlejšího pokoje stihla o berlích dojít, pánové urychleně opustili byt a ona se tak nestihla vůči jejich chovaní ohradit. Toto chování je absolutně nepřijatelné! Obávám se, že pokud Sconto nezmění dopravce byl tento náš první kup zároveň i poslední.


Produkt

Šatní skříň


Požadované řešení

Omluva za nevhodné chování zaměstnanců společnosti Rhenus Home Delivery s.r.o.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2024 14:21, před 10 měsíci

Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Rhenus Home Delivery s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.rhenus.group/cz/cs/home-delivery/contact/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2024 10:35, před 8 měsíci

Vážený pane Vosmeku,

omlouvám se za chování řidičů na místě. Celou věc jsme prověřovali a dále předali ne vedení naší smluvní přepravní společnosti. Ta Vás měla kontaktovat s omluvou a vyjádřením. Věřím, že se tak stalo.

S pozdravem

J. Hušek, SCONTO Nábytek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2024 11:04, před 6 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, příp. o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.7.2024 17:40, před 6 měsíci


Pavel Vosmek

Hodnocení:

Komentář: Přepravní společnost nás nijak nekontaktovala.