Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75595Místenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

51 minut 30 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2024, před 10 měsíci

Kristýna Holubářová

Znění stížnosti

Cesta z:Nové Zámky-Brno v 7:03hod.
Měla jsem koupenou včasnou jízdenku se psem. Místenku jsem si vybrala co nejlépe kvůli vyděšenému psovi. Moje místenka byla někým zabraná, protože se asi vyměnil vagón a číslování bylo jinak. Paní průvodčí mi hledala v papírech náhradní číslo místenky, ale tam zase někdo seděl a měl tam také místenku. Takže část cesty jsem musela stát v mezivagoně s vystrašeným psem a pak jsem si konečně našla volné místo, ale stejně na nevhodném místě pro takového psa. Je smutné, že člověk zaplatí cca 700Kč za jednu cestu se psem a pak si nemůže ani sednout a jedna stejná místenka jakoby byla prodaná více lidem.
Fakt, že si člověk koupí jízdenku s místenkou 14 dní dopředu a vůbec nic to neznamená je ještě víc smutné a nestalo se mi to poprvé. S pozdravem Holubářová


Produkt

Místenka - vagón číslo 369, sedadlo 16


Požadované řešení

Nevím, jak by měla vypadat reakce na moji stížnost. Minimálně alespoň ve formě nějaké slevy na příští cestu. Úplně nejlépe ale to,aby se takové zmatky neopakovaly do budoucna a České dráhy byly lépe připraveni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2024 09:58, před 10 měsíci

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.