Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
- naboural mi rozvodnou skříň před RD
- volána druhý den policie, sepsán protokol, dohledávání složitě majitele auta, musel jsem vyřešit komplet za policii
- viník zkontaktován, uznán policií později i městským úřadem jako viník
- problém je, že AXA pojišťovna mě jako poškozenému vyplatila po půl roce řešení všeho dohromady plnění ponížené o amortizaci. cca 14000 - 700 kč. Já jsem poškozený, viník se zapírá, já musím vše provolávat, zjišťovat, usvědčovat se sousedy viníka, za viníka pak pojišťovna vše uhradí, a já jako poškozený, který nemá na jeho nacouvání do mé elektrozvodné skříně ani procento spoluúčasti jsem bitý na nějaké amortizaci. S tím rozhodně nesouhlasím
Doplacení amortizované částký na můj účet, nenechám to pojišťovně
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší pojistného plnění, musí se obrátit s tímto nesouhlasem na pojišťovnu. Pojišťovna zpravidla hradí pouze skutečnou škodu. Při určení její výše se vychází z ceny věci jakou měla v době vzniku škody. V těchto případech se přihlíží právě k opotřebení věci. Stanovení výše náhrady škody je problematické a k tomuto tématu existuje spousta soudních rozhodnutí, ale obecně lze dojít k závěru, že právě k opotřebení se při určení výše náhrady škody přihlíží. Pokud i přesto spotřebitel s výší pojistného plnění nesouhlasí, lze jí rozporovat znaleckým posudkem a případně se obrátit na soud.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.