Společnost


AXA pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7561Nabouraná rozvodná škříň viníkem - pojišťovna krátila plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2015, před 9 lety

Martin Luks

Znění stížnosti

- naboural mi rozvodnou skříň před RD
- volána druhý den policie, sepsán protokol, dohledávání složitě majitele auta, musel jsem vyřešit komplet za policii
- viník zkontaktován, uznán policií později i městským úřadem jako viník
- problém je, že AXA pojišťovna mě jako poškozenému vyplatila po půl roce řešení všeho dohromady plnění ponížené o amortizaci. cca 14000 - 700 kč. Já jsem poškozený, viník se zapírá, já musím vše provolávat, zjišťovat, usvědčovat se sousedy viníka, za viníka pak pojišťovna vše uhradí, a já jako poškozený, který nemá na jeho nacouvání do mé elektrozvodné skříně ani procento spoluúčasti jsem bitý na nějaké amortizaci. S tím rozhodně nesouhlasím


Požadované řešení

Doplacení amortizované částký na můj účet, nenechám to pojišťovně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2015 16:33, před 9 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší pojistného plnění, musí se obrátit s tímto nesouhlasem na pojišťovnu. Pojišťovna zpravidla hradí pouze skutečnou škodu. Při určení její výše se vychází z ceny věci jakou měla v době vzniku škody. V těchto případech se přihlíží právě k opotřebení věci. Stanovení výše náhrady škody je problematické a k tomuto tématu existuje spousta soudních rozhodnutí, ale obecně lze dojít k závěru, že právě k opotřebení se při určení výše náhrady škody přihlíží. Pokud i přesto spotřebitel s výší pojistného plnění nesouhlasí, lze jí rozporovat znaleckým posudkem a případně se obrátit na soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2015 09:14, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.