Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, potřebovala bych poradit, kam se obrátit v otázce žádosti o vyrovnání odškodného- bolestného v případě úrazu, zaviněného v MHD. Dne 8.2.2024 kolem 15.hod na zastávce Čejkovická byla moje matka, Zdeňka Nývltová, při vystupování sražena-katapultována mechanickým pohybem dveří trolejbusu linky 27 na zem, kdy došlo k ošklivému pádu téměř pod kola trolejbusu a následkem toho k poměrně značným pohmožděninám a výrazným hematomům na levé polovině zad a stehen a zlomenině levé ruky. Zdravotní dokumentaci lze doložit. O této nehodě - úraze byl informován dispečink, který během 10 minut dorazil na místo. Pravděpodobně vznikl zápis a byla přivolána sanita. Zranění již bylo popsáno...Léčení trvá již přes měsíc a v případě matky, která je při běžné chůzi odkázána na obě francouzské berle, takže při zlomenině ruky je dost dobře nelze používat, je v podstatě z velké části imobilní a značně to komplikuje život téměř celé rodině - doprovod (dovoz)k lékařům, apod. Vzhledem tomuto úrazu se také podstatně zhoršuje stav karpálnich tunelu postižené ruky, který měl být operativně řešen v půlce března a díky zlomenině musel být zákrok zrušen...další termín zatím není díky stále probíhajícímu léčení, určen. Potřebovaly bychom poradit, kam se s žádostí obrátit. Za informaci a případnou odpověď děkuji . Dana Malášková dcera
vyrovnání odškodné-bolestné
|
Tweet |
Jestliže došlo k poranění cestujícího, je možné se písemně obrátit na společnost s žádostí o odškodnění. Spotřebiteli doporučujeme:
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...), příp. doklad od poškozených věcí.
Stížnost je možné směřovat ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.