Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75642ÚRAZ V TROLEJBUSE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2024, před 9 měsíci

Dana Malášková

Znění stížnosti

Dobrý den, potřebovala bych poradit, kam se obrátit v otázce žádosti o vyrovnání odškodného- bolestného v případě úrazu, zaviněného v MHD. Dne 8.2.2024 kolem 15.hod na zastávce Čejkovická byla moje matka, Zdeňka Nývltová, při vystupování sražena-katapultována mechanickým pohybem dveří trolejbusu linky 27 na zem, kdy došlo k ošklivému pádu téměř pod kola trolejbusu a následkem toho k poměrně značným pohmožděninám a výrazným hematomům na levé polovině zad a stehen a zlomenině levé ruky. Zdravotní dokumentaci lze doložit. O této nehodě - úraze byl informován dispečink, který během 10 minut dorazil na místo. Pravděpodobně vznikl zápis a byla přivolána sanita. Zranění již bylo popsáno...Léčení trvá již přes měsíc a v případě matky, která je při běžné chůzi odkázána na obě francouzské berle, takže při zlomenině ruky je dost dobře nelze používat, je v podstatě z velké části imobilní a značně to komplikuje život téměř celé rodině - doprovod (dovoz)k lékařům, apod. Vzhledem tomuto úrazu se také podstatně zhoršuje stav karpálnich tunelu postižené ruky, který měl být operativně řešen v půlce března a díky zlomenině musel být zákrok zrušen...další termín zatím není díky stále probíhajícímu léčení, určen. Potřebovaly bychom poradit, kam se s žádostí obrátit. Za informaci a případnou odpověď děkuji . Dana Malášková dcera


Požadované řešení

vyrovnání odškodné-bolestné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2024 08:39, před 9 měsíci

Jestliže došlo k poranění cestujícího, je možné se písemně obrátit na společnost s žádostí o odškodnění. Spotřebiteli doporučujeme:
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...), příp. doklad od poškozených věcí.

Stížnost je možné směřovat ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 13:23, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.