Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, od dopravce Temu jsem očekávala balíčky, do Prahy přišly na depu Nučice. Jeden mě dvakrát posílaly až na depu Zlín, až jsem volala na centrálu tak mě balíček poslaly na depo Šumperk a doručení v pohodě. Druhý balíček mě poslaly přímo na depo Šumperk ale když ho měly doručovat tak mě kurýři volaly ale než jsem to zvedla tak to položily 2x. Poslaly mě balík na výdejní místo do Troubelic i když mám výdejní místo v bydlišti. Tak jsem zase volala jestli by to nemohli poslat do Dlouhé Loučky lll. Balík poslaly zpátky na depo Šumperk, ale místo aby ho poslaly na výdejní místo tak ho poslaly na depo Zlín
Pořádně se dívat na jakou adresu se to posílá
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Šebestová, omlouváme se, takto by se zásilky toulat opravdu neměly. Chápeme správně, že jste již ve spojení s kolegy ze zákaznického servisu (+420 216 216 516)? Doporučujeme záležitost nadále řešit s kolegy. Ujišťujeme vás, že udělají maximum pro to, aby se zásilka co nejdříve dostala k vám. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.