Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#75649PPL nedoručuje na adresu, ale výdejní misto.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2024, před 9 měsíci

Ondřej Mach

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi měl být doručen balík společností PPL CZ. Řidič mi volal 2x po sobě, ale než jsem zvedla telefon, tak už mi ho nezvedl. Volala jsem min 3x a nereaguje. Chtit mluvit s někým od PPL je nemožný úkol, přes robot jsem se dozvěděla, že ridič zvonil, ovšem nevim kde protože žádné auto nestálo před domem a nikdo nezvonil.
Pro řidiče je lepší nedoručit na adresu a pro PPL je lepší výdejní misto protože vic vydělá. PPL se neoprávněně obohacuje nedorocenim na adresu ač bylo uhrazena doručení na adresu. Děkuji Machová


Produkt

Číslo zakázky u PPL CZ 40787481802


Požadované řešení

Kontrola postupu této společnosti PPL, která si účtuje poplatek za doručení na adresu, ale záměrně nedodá a tim na každé zásilce vydělá 30,-Ķc a to zcela neoprávněně.

Ja jsem odmitla prevzit zasilku z jiného místa a vratit zpět adresatu.
Děkuji Machová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2024 09:23, před 9 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 13:20, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.