Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
U spol. O2 využíváme delší dobu službu O2TV s tarifem FLEXI + příplatek za multi (2setupboxy). Byli jsme nemile překvapeni, když přišla poslední faktura, kde byla provedena změna smlouvy na tarif O2TV L.
Při reklamaci vyúčtování nám bylo sděleno, že údajně v předchozím vyúčtování je zmínka o případné změně - a že tuto změnu provedou automaticky - v případě, že se neozveme a nebudeme souhlasit.
S tímto vyjádřením nesouhlasíme - protože jsme jednoznačně NEDALI souhlas ke změně podmínek.
přípojka č: 596768553, vedena na Stanislav Krumpolc - zastoupen Tomášem Hűbnerem - kont. tel. 602607180.
Požadujeme navrácení tarifu na původní - tarif FLEXI a korekci posl. faktury.
|
Tweet |
Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany operátora. V takovém případě je operátor povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.
Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Pokud by informační povinnost splněna nebyla, nebo jestliže spotřebitel považuje informace zveřejněné operátorem za zavádějící, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.
Dle § 63 zákona o elektronických komunikacích má tedy spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy při změně podstatných náležitostí smlouvy. Pokud lhůtu pro odstoupení od smlouvy bez sankcí promešká, už toto právo nemá. Musel by znovu čekat na další změnu podmínek.
Samozřejmě u smlouvy na dobu určitou má spotřebitel zároveň vždy po dobu trvání smlouvy právo smlouvu vypovědět, avšak se sankcí 1/5 zbývající úhrady do konce smlouvy (to jest 20% ceny zbývajících tarifů).
Hezký den, o chystané změně tarifu jsme vás informovali ve vyúčtování 0646640181 s datem vystavení 19. 6. a to informací:
Vítejte v novém světě O2 TV! Televize nabité sportem, televize, která se Vám podřídí. Televize, která umí to, co žádné jiné. Už po 1. 8. 2015 si díky
změně stávajícího tarifu na O2 TV M užijete ještě víc sportu než doteď. Co všechno pro Vás za 399 Kč máme?
- Náš nový exkluzivní kanál O2 Sport je automatickou součástí Vašeho tarifu.
- Jedině u Vás doma se každý týden vysílá mimořádně ten nejlepší zápas ze SYNOT ligy.
- Jste to Vy, kdo si každý hrací týden exkluzivně vybírá ze všech 8 zápasů Ligy mistrů, který chcete sledovat.
- Výběr těch nejžádanějších a nejkvalitnějších kanálů ze všech různých žánrů ve Vašem tarifu.
- Všechny Vaše programy O2 TV máte navíc v dalších 4 zařízeních - v tabletu, telefonu nebo počítači. A to včetně všech sportovních kanálů!
-Jakýkoliv zápas, pořad nebo gól si pustíte na televizi, tabletu nebo i telefonu až 30 hodin zpětně nebo si je můžete jednoduše nahrát.
Sledujte sport, jak jste ho nikdy nezažili. Na celé 2 měsíce Vám nastavíme vyšší tarif O2 TV L, abyste si za tuto cenu mohli užít naplno to nejlepší.
Získáte více kanálů včetně oblíbeného HBO.
V současné době také zlepšujeme naše tarify pro volání z domova. Změna se týká i toho Vašeho. Z nabídky jsme pro Vás vybrali Volání O2
Neomezeně, který nejvíc odpovídá tomu, jak svůj současný tarif používáte. Nastavíme Vám ho k 1. 8. 2015. Máme ho teď pro Vás za zvýhodněnou
cenu 199 Kč.
Detailní podmínky tarifů najdete v příslušném ceníku dostupném na www.o2.cz. Přesné datum změny Vám v předstihu pošleme SMS zprávou. V
případě, že se změnou tarifů nesouhlasíte, můžete službu do okamžiku změny bez sankcí zrušit. Pokud máte zájem o jiný tarif nebo programovou
nabídku, změnit si ji můžete v Moje O2 nebo zavolejte na 800 02 02 02.
Jelikož jste nepodal žádost o zrušení, byla služba automaticky převedena. Převedení zpět na tarif Flexi není možné, jelikož se jedná o již nenabízený tarif.
S pozdravem,
Václav Brožek, Guru pro Social Media
Pokud má spotřebitel zájem, může se ke stížnosti ještě vyjádřit. V opačném případě jej žádáme o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti s k vývoji případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.