Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#7565Změna tarifu služby bez souhlasu vlastníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2015, před 9 lety

Tomáš Hűbner

Znění stížnosti

Dobrý den,
U spol. O2 využíváme delší dobu službu O2TV s tarifem FLEXI + příplatek za multi (2setupboxy). Byli jsme nemile překvapeni, když přišla poslední faktura, kde byla provedena změna smlouvy na tarif O2TV L.
Při reklamaci vyúčtování nám bylo sděleno, že údajně v předchozím vyúčtování je zmínka o případné změně - a že tuto změnu provedou automaticky - v případě, že se neozveme a nebudeme souhlasit.

S tímto vyjádřením nesouhlasíme - protože jsme jednoznačně NEDALI souhlas ke změně podmínek.


Produkt

přípojka č: 596768553, vedena na Stanislav Krumpolc - zastoupen Tomášem Hűbnerem - kont. tel. 602607180.


Požadované řešení

Požadujeme navrácení tarifu na původní - tarif FLEXI a korekci posl. faktury.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2015 15:18, před 9 lety

Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany operátora. V takovém případě je operátor povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.

Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Pokud by informační povinnost splněna nebyla, nebo jestliže spotřebitel považuje informace zveřejněné operátorem za zavádějící, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.

Dle § 63 zákona o elektronických komunikacích má tedy spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy při změně podstatných náležitostí smlouvy. Pokud lhůtu pro odstoupení od smlouvy bez sankcí promešká, už toto právo nemá. Musel by znovu čekat na další změnu podmínek.

Samozřejmě u smlouvy na dobu určitou má spotřebitel zároveň vždy po dobu trvání smlouvy právo smlouvu vypovědět, avšak se sankcí 1/5 zbývající úhrady do konce smlouvy (to jest 20% ceny zbývajících tarifů).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2015 15:12, před 9 lety

Hezký den, o chystané změně tarifu jsme vás informovali ve vyúčtování 0646640181 s datem vystavení 19. 6. a to informací:
Vítejte v novém světě O2 TV! Televize nabité sportem, televize, která se Vám podřídí. Televize, která umí to, co žádné jiné. Už po 1. 8. 2015 si díky
změně stávajícího tarifu na O2 TV M užijete ještě víc sportu než doteď. Co všechno pro Vás za 399 Kč máme?
- Náš nový exkluzivní kanál O2 Sport je automatickou součástí Vašeho tarifu.
- Jedině u Vás doma se každý týden vysílá mimořádně ten nejlepší zápas ze SYNOT ligy.
- Jste to Vy, kdo si každý hrací týden exkluzivně vybírá ze všech 8 zápasů Ligy mistrů, který chcete sledovat.
- Výběr těch nejžádanějších a nejkvalitnějších kanálů ze všech různých žánrů ve Vašem tarifu.
- Všechny Vaše programy O2 TV máte navíc v dalších 4 zařízeních - v tabletu, telefonu nebo počítači. A to včetně všech sportovních kanálů!
-Jakýkoliv zápas, pořad nebo gól si pustíte na televizi, tabletu nebo i telefonu až 30 hodin zpětně nebo si je můžete jednoduše nahrát.
Sledujte sport, jak jste ho nikdy nezažili. Na celé 2 měsíce Vám nastavíme vyšší tarif O2 TV L, abyste si za tuto cenu mohli užít naplno to nejlepší.
Získáte více kanálů včetně oblíbeného HBO.
V současné době také zlepšujeme naše tarify pro volání z domova. Změna se týká i toho Vašeho. Z nabídky jsme pro Vás vybrali Volání O2
Neomezeně, který nejvíc odpovídá tomu, jak svůj současný tarif používáte. Nastavíme Vám ho k 1. 8. 2015. Máme ho teď pro Vás za zvýhodněnou
cenu 199 Kč.
Detailní podmínky tarifů najdete v příslušném ceníku dostupném na www.o2.cz. Přesné datum změny Vám v předstihu pošleme SMS zprávou. V
případě, že se změnou tarifů nesouhlasíte, můžete službu do okamžiku změny bez sankcí zrušit. Pokud máte zájem o jiný tarif nebo programovou
nabídku, změnit si ji můžete v Moje O2 nebo zavolejte na 800 02 02 02.
Jelikož jste nepodal žádost o zrušení, byla služba automaticky převedena. Převedení zpět na tarif Flexi není možné, jelikož se jedná o již nenabízený tarif.
S pozdravem,
Václav Brožek, Guru pro Social Media

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2015 08:46, před 9 lety

Pokud má spotřebitel zájem, může se ke stížnosti ještě vyjádřit. V opačném případě jej žádáme o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2015 09:11, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti s k vývoji případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.