Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Od této společnosti jsem já a naše rodina objednali už několik produktů. Zjistili jsme že složení neodpovídá produktů. V přepočtu jedna tableta vychází na 10kč. Prosím o prověření jestli vůbec má certifikát a jestli v tabletách je aspoň část složení.
Podvodné produkty a nekalé praktiky.
Prověření této společnosti a jejich produktů.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Mimo to platí, že pokud zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat.
Ohledně stížnosti na složení produktu se spotřebitel může obrátit na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci. Pokud se spotřebitel domnívá, že produkt byl špatně označen, může podat k SZPI podnět ke kontrole. Informace o způsobu podání podnětu nalezne spotřebitel zde: https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že naše doplňky stravy jsou vysoce kvalitní přírodní produkty vyrobené v Norsku. Všechny naše výživové doplňky necháváme pravidelně testovat Státním zdravotním ústavem a akreditovanými laboratořemi v České republice. Certifikáty, které nám pravidelně vydává Státní zdravotní ústav jsou volně k nahlédnutí na našich webových stránkách. Obsah účinných látek v každé kapsli dle složení stoprocentně garantujeme. Jestliže máte konkrétní stížnost či reklamaci k některému produktu, můžete se obrátit přímo na můj email marta@naturamed.cz.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.