Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#75664Nedodržení povinnosti o výmazu osobních údajů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2024, před 10 měsíci

Beatrix Kačmáryová

Znění stížnosti

V březnu 2021 jsem provedla vratku zboží a požádala o výmaz osobních údajů z databáze. Žádost byla zaslána doporučeně na adresu společnosti Naturamed. Před pár dny ze společnosti Naturamed přišla zásilka se stejnými osobními údaji, jaké byly použity v roce 2021 a nebyly tedy tyto údaje na naši žádost vymazány z databáze. Tím společnost porušila Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Jak mohu postupovat a kde mám hledat ochranu před dalším zneužitím osobních údajů?


Produkt

zákaznicé číslo 0837354 - nebylo vymazáno na základě žádosti


Požadované řešení

Okamžitý výmaz osobních údajú, omluva, návrh kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2024 09:08, před 10 měsíci

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebitelka dle podané stížnosti již podala písemnou žádost o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud podnikatel osobní údaje neodstranil nebo spotřebitele o odstranění údajů nevyrozumí, lze podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Podnět lze podat buď písemně na adrese Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, nebo lze zaslat podání elektronicky na adresu posta@uoou.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2024 15:27, před 10 měsíci

Vážená paní Kačmáryová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Celou situaci jsme prověřili a rádi bychom Vás informovali, že zásilka, která byla vyexpedována s termínem doručení okolo 3.4.2024 byla zaslána zcela legitimně, dle sjednané smlouvy. Tak, jak uvádíte, naše společnost opravdu v roce 2021 obdržela žádost o blokaci zákaznického účtu a vymazání osobních údajů a této žádosti bylo beze zbytku vyhověno. V březnu roku 2023 naši společnost však telefonicky aktivně kontaktovala zákaznice s tím, že si přeje zákaznický účet odblokovat a mít tak možnost objednat si výživový doplněk na podporu kloubů FlexiMed, ve věrnostním programu s opakovaným plněním, za zvýhodněnou cenu. Zákaznice si zároveň přála objednat také produkt na podporu redukci tělesné hmotnosti ReduXin. Vzhledem k tomu, že se jednalo o řádnou objednávku a nebyl žádný důvod paní nevyhovět, zákaznický účet byl na její žádost odblokován a produkty byly expedovány na uvedenou adresu.
Přesto chápeme možné vzniklé nedorozumění a nabízíme Vám vrácení zboží zpět na naši adresu NaturaMed Pharmaceuticals s. r. o., OU Bojnická 14, 860 81 Bratislava. Jakmile by bylo doručeno zpět do našeho skladu, související pohledávky by byla kompletně vystornována.
Rádi Vám vyhovíme také ve Vašich ostatních požadavcích, úkony k zákaznickému účtu však můžeme provádět až po obdržení plné moci ve věci jednání za třetí osobu. Jednáme tak v souladu s platnou legislativou. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat. Obrátit se můžete přímo na můj email marta@naturamed.cz.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.



Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 10:22, před 8 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla na vyjádření společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2024 13:33, před 7 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.