Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
16.05.2013 jsem akceptovala Vaší speciální nabídku na změnu tarifu
mobilního telefonu-č.SIM karty 8942020399102358766F na dobu 24 měsíců.Po celou dobu platnosti smlouvy ID 1-33434630422 jsem každý měsíc obdržela od Vás vyúčtování sestávající z přehledu plateb za služby a to pravidelný poplatek 619,01 Kč a kreditu/slevy - 123,96 Kč.Celkem jsem Vám zasílala pravidelně po vyúčtování 599,01 Kč včetně DPH.Moje smlouva s Vámi končila po 24 měsících tento rok v květnu a Vámi by byla již od další akceptace pokračování smlouvy zvýšená sazba na 649.01 Kč bez uznání slevy za využívání O2 internetu...Byla bych ráda,kdyby tato sleva pokračovala dále a já mohla dobrodiní Tarifu FREE CZ využívat jako předešlé 2 roky...
Informací na Vaší smluvní prodejně O2 mi bylo sděleno,že tuto slevu kompenzujete navýšením a nezapočítáváním určitého počtu odesílaných SMS...Podle mne je však tato kompenzace nevyvážená,neboť dostatečný počet SMS zpráv již nebyl účtován v první dvou letech...Považujte tuto mojí stížnost na zvýšení poplatků za Vaší službu za pokus o smír!
Hlasový tarif FREE CZ s délkou závazku 24 měsíců od 16.5.2013
Znovu započtení slevy na Internet podle původní 1.smlouvy i v dalším pokračování...
|
Tweet |
Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany operátora. V takovém případě je operátor povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.
Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Pokud by informační povinnost splněna nebyla, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.
Služba VašsStížnosti.cz neslouží k běžné komunikaci mezi podnikatelem a zákazníkem. V tomto případě tedy spotřebitelce doporučujeme obrátit se přímo na zákaznické oddělení společnosti.
Pěkný den,
sleva v rámci využívání Internetu na doma a mobilního tarifu je vám stále poskytována a to ve výši 100 Kč. Předpokládám, že máte na mysli odebrání tzv. senior slevy ve výši 50 Kč, která již není poskytována.
Bohužel zde vás nepotěším. Tuto slevu není možné již nyní získat.
Situaci jsem předal přímo na kolegy z oddělení reklamací a stížností.
Vyjádření obdržíte v co nejkratší době.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Hodnocení: