Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
Minulý týden jsme si koupili Jamon serrano v akci. Trvanlivost do 29.5.
Dnes po otevření jsme zjistili, že je to plesnivé. Po důkladné kontrole, co je špatně (trvanlivost, obal...),jsme zjistili, že tento produkt byl špatně zavakuován, jelikož plastový obal(plátek), který odděluje jednotlivé plátky tohoto výrobku, zasahoval do části svařování a tudíž neproběhlo správně i vakuování.
Při nákupu si toho skutečně nelze všimnout..místo nákupu Vyškov dne 30.03.2024. Výrobek nyní vyhazuji do koše, ale vše mám nafoceno. Je zřetelně vidět špatné svařovaní.
Prosím o kontrolu tohoto výrobku.
Děkuji.
Benedová
Jamon Serrano , číslo ***, trvanlivost 29.5.2024 01:19
Vrácení peněz popřípadě sleva do aplikace.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.