Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#75682ŠPATNĚ ZAVAKUOVANÝ PRODUKT

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2024, před 9 měsíci

Tereza Benedová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Minulý týden jsme si koupili Jamon serrano v akci. Trvanlivost do 29.5.
Dnes po otevření jsme zjistili, že je to plesnivé. Po důkladné kontrole, co je špatně (trvanlivost, obal...),jsme zjistili, že tento produkt byl špatně zavakuován, jelikož plastový obal(plátek), který odděluje jednotlivé plátky tohoto výrobku, zasahoval do části svařování a tudíž neproběhlo správně i vakuování.
Při nákupu si toho skutečně nelze všimnout..místo nákupu Vyškov dne 30.03.2024. Výrobek nyní vyhazuji do koše, ale vše mám nafoceno. Je zřetelně vidět špatné svařovaní.
Prosím o kontrolu tohoto výrobku.
Děkuji.
Benedová


Produkt

Jamon Serrano , číslo ***, trvanlivost 29.5.2024 01:19


Požadované řešení

Vrácení peněz popřípadě sleva do aplikace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2024 09:36, před 9 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 13:32, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.