Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den. Jsem dlouholetým zákazníkem Kauflandu Hloubětín.
A jsem čím dál tím víc znechucen úklidem.Jen zaparkujete,na parkovišti se válí nepořádek, o obchodě nemluvím. Toalety zapáchající, jizda po eskalatorech žalostný pohled, vše opatlané,odpadky vidíte při odjezdu z nich,p.co uklízí si venku telefonuje celou dobu co nakupuji,dříve jsem je vídával na obchodě,poslední rok tedy velmi úklid pokulhává.
Zkuste s tím něco udělat. Díky Hejda
Napravit úklid
|
Tweet |
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.