Společnost


B2M.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75692Vymáhání faktury

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2024, před 9 měsíci

Martin Černota

Znění stížnosti

Po telefonickém hovoru došlo k vystavení faktury na služby, se kterými jsem neodsouhlasil pouze jsem si vyslechl info.
Okamžitě jsem je informoval že nestojím o služby nabízené, ze jsem nesouhlasil s uzavřením smlouvy a žádám o smazání osobních údajů.
Prvně požadovali zaplacení 50% celkové částky z faktury, nyní chcou opět 100% za služby které nevyuzivam a ani jsem žádnou smlouvu nepodepsal.
Neustále otravují a volají několikrát za den.

Nyní dochází ze strany B2M k výhrůžkám z důvodu nezaplacení faktury.


Požadované řešení

Smazání osobních údajů a zrušit neoprávněného vymáhání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2024 11:15, před 9 měsíci

Pokud byla smlouva uzavřena telefonicky, je dle novely zákona o ochraně spotřebitele nutné, aby podnikatel zaslal spotřebiteli nabídku, kterou mu učinil telefonicky, mailem nebo dopisem, aby byla smlouva platně uzavřena. Zároveň je pak zapotřebí, aby spotřebitel nabídku přijal, a to buď standardně podpisem papírového vyhotovení, nebo jakýmkoliv i neformálním elektronickým způsobem (např. email, SMS). V opačném případě není spotřebitel, jestliže hovor inicioval podnikatel, smlouvou vůbec vázán.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka (spotřebitel smlouvu následně nepotvrdil e-mailem či SMS), patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 13:55, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.