Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#75694Nedodržení otevírací doby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2024, před 9 měsíci

Patrik Pelán

Znění stížnosti

Dobrý den prosím vás o domluvu bezpečnostni službě aby nezablokovavala vstup před 22hod obvykle si člověk stlihne dojít na konec provozovny a o pokladně během 5ti minut takže se mi zdá přehnané zamezit vstup v 21:45 a dívat se na zákazníka 10 minut a potom se mu vysmát že to nestihne tento konkrétní problém se týká pouze jednoho pracovníka bezpečnostní služby z dnešního dne provozovny Tesco v Karviné jiné směny jsou vstřícné .


Produkt

7.4.2024 bezpečnostní pracovník staršího věku


Požadované řešení

Domluva aby se choval jako jeho kolegové.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2024 08:13, před 9 měsíci

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 13:33, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.