Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den prosím vás o domluvu bezpečnostni službě aby nezablokovavala vstup před 22hod obvykle si člověk stlihne dojít na konec provozovny a o pokladně během 5ti minut takže se mi zdá přehnané zamezit vstup v 21:45 a dívat se na zákazníka 10 minut a potom se mu vysmát že to nestihne tento konkrétní problém se týká pouze jednoho pracovníka bezpečnostní služby z dnešního dne provozovny Tesco v Karviné jiné směny jsou vstřícné .
7.4.2024 bezpečnostní pracovník staršího věku
Domluva aby se choval jako jeho kolegové.
|
Tweet |
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.