Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla jsem využít slevový kupón na 100 Kč, který měl platit do 2.4. ale už ráno mi byl odmítnut, že vypršel.. To mne tedy zklamalo, protože jsem s ním počítala. Toto datum jsem si poznamenala, že si objednám zboží.. Můžete mi vysvětlit jak mohl být kupón už 2.4. ráno vypršelý? Připadá mi to jako klamání zákazníka..
Už jsem vám psala mail, ale bez odezvy.
Musím bohužel říci, že jako vaše dlouholetá zákaznice jsem z vašeho přístupu zklamaná.
S pozdravem
Lucie Mainušová
Ráda bych využila můj 100 Kč kupón nyní, protože mi to bylo neprávem znemožněno.
|
Tweet |
V tomto případě záleží, jaké podmínky a přesná platnost byly u kupónu nastaveny. Pokud však spotřebitelka veškeré podmínky pro uplatnění kupónu splnila a pokoušela se jej uplatnit v rámci jeho platnosti, měl být kupón podnikatelem řádně přijat a sleva měla být uplatněna.
V opačném případě by se mohlo jednat o porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti.
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Spotřebitelka se případně může obrátit na podnikatele s žádostí o prodloužení kupónu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.