Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#7570Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2015, před 9 lety

Ivan Eder

Znění stížnosti

Kopie mého dopisu na Arol, kde je vše popsáno

Vážení,
zcela nesouhlasím s Vaším rozhodnutím o neuznání mé reklamace č. 10773 a to z těchto důvodů:

- 22.7. jsem od České pošty převzal Vámi zaslaný opravený telefon.
- okamžitě po převzetí jsem telefon vybalil a pokusil se ho zapnout - marně
- demontovali jsme zadní kryt abychom mohli vložit SIM kartu a bylo vidět následující: obr. nebo přílohy



na obrázku je jasně vidět že ZCELA CHYBÍ část tlačítka ON/OFF která zajišťuje přenos stisknutí z krytu na vlastní spínač.
- telefon jsme okamžitě zabalili, připojili popis problému (viz reklamace č.10773)a 22.7.ve 14.43 odeslali zpět na Vaši firmu

Tvrzení Vašeho technika, že jsme závadu způsobili "neopatrným zacházením" je nesmysl a to z těchto důvodů:

- pokud by chybějící část mohla vypadnout při otevření zadního krytu, tak by vypadly i ty z vedlejších tlačítek, což se nestalo.
- otevření (odstranění) zadního krytu je běžná činnost a tudíž telefon musí být konstruován tak, aby po odstranění tohoto krytu nic nevypadlo
- jak jsem již uvedl výše mohu svědecky dokázat, že s telefonem nebylo v žádném případě manipulováno jinak, než že byl odstraněn zadní
kryt, aby se mohla vložit karta.

Vzhledem k výše uvedenému a přiloženým fotografiím Vás žádám o přehodnocení Vašeho rozhodnutí.

Reklamaci číslo 10773 jste přijali 23.7. (e-mail).
Dle občanského zákoníku je třeba reklamaci vyřídit do 30-ti kalendářních dní.
Zákon o ochraně spotřebitele ve svém § 19 odst. 3 stanovuje:
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů.
Rozhodnutí o reklamaci mi došlo 21.8. v 18.50, tedy 28 dní od data podání reklamace. Budu-li za uznání reklamace považovat Váš e-mail ze dne 23.7. o zaevidování reklamace, pak je vše samozřejmě v pořádku, o to více potom nerozumím Vašemu negativnímu rozhodnutí o reklamaci
Na základě výše uvedeného žádám o vyřízení mé reklamace č. 10773 do 23.8.2015.

V případě, že nebude do tohoto telefon opraven, odstupuji od kupní smlouvy a žádám o zaslání kupní ceny telefonu: 2.839,-Kč vč. DPH
Jak při 1. reklamaci č. 10637 i při této druhé reklamaci č. 10773 jsem opakovaně nabízel, že telefon doručím do Bavorské ulice osobně. Mělo by to vzhledem k mému pracovišti (Jinonice) logiku a celý proces mohl být efektivnější a levnější. Toto bylo pokaždé Vámi odmítnuto, s odůvodněním, že přijímáte reklamace pouze poštou nebo kurýrem.
Držel jsem se tedy vašeho požadavku a poslal obě reklamace poštou.
Pokud dojde k vracení kupní ceny za telefon, žádám zároveň o úhradu, v souladu s občanským zákoníkem, účelně (dle Vašeho požadavku)vynaložených nákladů na dopravu
Celkem se jedná o poštovné 234,- Kč s DPH (2x 117,- Kč)viz příloha kopie podacích lístků.

Celková suma, kterou budu v případě neuznání reklamace požadovat činí 3.073,- Kč.

Na závěr mi dovolte zopakovat, že i nadále trvám na to, že reklamace je oprávněná a žádám o opravu telefonu nebo vrácení kupní ceny a uhrazení účelně vynaložených nákladů na dopravu dle nového občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele.

Věřím, že na základě uvedeného své rozhodnutí o neuznání reklamace přehodnotíte a společně se vyhneme dalším nepříjemným jednáním.

Se srdečným pozdravem / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen

Ivan Eder
specialista vnější služby poradenství servisní sítě
AS Service Training
Porsche Česká republika s.r.o.


Produkt

mobilní telefon Smartphone XIAOMI Red Rice


Požadované řešení

oprava eventuelně výměna za bezvadný kus - vrácení peněz v posledním případě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2015 16:44, před 9 lety

V případě, že spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a prodávající trvá na zamítnutí reklamace, doporučujeme spotřebiteli, aby sepsal svůj nesouhlas s vyřízením reklamace a převzal si svůj mobilní telefon. Poté je vhodné konzultovat existenci vady bez zbytečného odkladu se soudním znalcem, který na žádost spotřebitele vypracuje znalecký posudek, ve kterém se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění zamítnuté reklamace.

Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na náhradu účelně vynaložených nákladů. Účelně vynaloženými náklady se rozumí takové náklady, které musel spotřebitel nezbytně nutně vynaložit k tomu, aby mohl reklamaci uplatnit. Jedná se obvykle o náklady na cestovné, poštovné, rovněž i na znalecký posudek. Právo na jejich úhradu vychází z ustanovení § 1924 občanského zákoníku.

Spotřebitel může také od smlouvy odstoupit a to z důvodu nevyřízení reklamace řádně a včas. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2015 15:02, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.