Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Linka 18 jezdí neustále pozdě ve večerních hodinách ne o 1 či 2 minuty ale o 5-až 10 minut a včera večer měl jet ve 21:6 a jel ve 21:18 takže 12 minut pozdě. A na dotázaní se řidiče proč jede tak pozdě že nestihnu další spoj do práce odvětil že se omlouvá ale že měl plný autobus lidí. Zvláštní protože jel 3 zastávky z konečné a v autobuse seděli 2 lidi a drze pronesl ať si nastoupím a nebo ať ho nechám jet. Snad se to bude řešit co nejdříve!
Nestihl sem si vyfotit
Bylo by dobré kdyby spoj číslo 18 jezdil tak jak má ne pozdě ale včas a aby řidiči nebyl drzí při jednání ze strany cestujících!
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.