Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#75704Neuznana reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2024, před 9 měsíci

Ludmila Bulantova

Znění stížnosti

Dobry den,
Zakoupila jsem multigril DeLonghi 1030d v zaruce. Foto pred odeslanim kde byl gril neporusen. Pote mi pan odeslal jak byl zabalen jeste s napisem krehke. Ikdyz zde nebylo zadne zbozi k rozbiti. Balik prisel sice neporusen, ale gril byl promacknut. Pravdepodobne na balik neco spadlo. Reklamace nebyla uznana i prestoze byl balik pojisten na hodnotu zasilky. Jiz tedy nechapu proc se zasilka pojistuje a jak by mel byt zabalen, jake zbozi odesilat pres zasilkovnu?
Dekuji pekny den


Produkt

Multigril DeLonghi 1030d


Požadované řešení

Zaslani castky na kterou byla zasilka pojistena. Tedy 2700,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2024 12:50, před 9 měsíci

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že z dodání jsou vyloučeny mimo jiné zásilky, které obsahují zboží lehce poškoditelné, křehké a dále také zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné zvláštním způsobem nakládat. Odesílatel není oprávněn takovou zásilku předat k přepravě.

Dále se zde uvádí, že Zásilkovna není povinna převzít takové zásilky. V případě, že odesílatel předá Zásilkovně zásilku vyloučenou z přepravy podle čl. 2.2 podmínek, nedojde k uzavření smlouvy a Zásilkovna tak nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv škody vzniklé v souvislosti se zásilkou.

V tomto případě se však domníváme, že zboží, které spotřebitel k přepravě předal, obecně nespadá do kategorie výše uvedené a nemělo by tedy dojít k zamítnutí reklamace z důvodu porušení obchodních podmínek.

Dále je v obchodních podmínkách uvedeno, že odesílatel může v aplikaci udat hodnotu zásilky (služba „Udaná hodnota“), a to až do výše 5.000,- Kč mimo jiné pro případ poškození zásilky. Škoda na zásilce je následně nahrazena úhradou částky odpovídající Udané hodnotě.

V případě, že dojde ke vzniku škody, je odesílatel povinen v rámci služby Udaná hodnota předložit čestné prohlášení, kterým potvrdí, že zásilka byla řádně zabalena a uvede číslo bankovního účtu pro
náhradu škody.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2024 13:19, před 9 měsíci

Dobrý den, paní Bulantova, mrzí nás, že jste se dostala do takové situace. Pakliže kolegové vaši reklamaci zamítli, měli by ve vyjádření uvést také důvod, proč se takto rozhodli. Nejčastěji k zamítnutí reklamace dochází v takových případech, kdy došlo k poručení našich všeobecných obchodních podmínek. Dle těch je z přepravy vyloučeno jakékoli zboží, které je křehké a může se snadno rozbít. Za to, že budou přepravní podmínky dodrženy, odpovídá odesílatel, doporučujeme proto záležitost nadále řešit s ním. Podrobnější seznam zboží, které se přepravovat nesmí, najdete v obchodních podmínkách (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf). Důležité je obsah také správně zabalit. Jak na to najdete například v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/jak-na-spravne-baleni-zasilek. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.4.2024 13:24, před 9 měsíci


Ludmila Bulantova

Odesilatel zbozi zabalil dle meho velmi dobre. Zaslala jsem fotografie. Zbozi bylo pojisteno a oznaceno krehke ikdyz neobsahovalo nic co by se melo rozbit. Nicmene promacknuti nebylo z jeho strany mozne zabranit. Odesilatel nepochybil.
Pekny den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2024 14:50, před 9 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Pokud na zásilku označení „pozor, křehké” umístil samotný odesílatel, aniž by s přepravcem zvláštní režim sjednal, nemá označení na povinnosti a odpovědnost přepravce žádný vliv. Více informací lze nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-10680/odpovednost-za-krehky-balicek.

Podle § 19 odst. 5 zákona o ochraně spotřebitele platí, že prodávající je povinen vydat spotřebiteli písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nevydání písemného potvrzení o reklamaci je přestupkem [§ 24 odst. 7 písm. y) zákona o ochraně spotřebitele], za nějž lze uložit pokutu až 3 mil. Kč [§ 24 odst. 19 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele].

V tomto případě se domníváme, že řádné odůvodnění zamítnutí reklamace dosud nebylo poskytnuto.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2024 14:00, před 9 měsíci

Dobrý den, paní Bulantova, nechali jsme situaci opětovně prověřit. Balení zásilky v tomto případě opravdu nebylo dokonalé, vaši reklamaci přesto znovu otevřeme. Kolegové by se s vámi měli spojit a navrhnout vám řešení, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2024 15:54, před 9 měsíci

Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:
"Reklamace byla kladně vyřízena a je ukončena. Děkuji za vše."

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.