Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost SENHONG EXPRESS UK minulý pátek přezval bez mého vědomí balíček stejný co mám já doma 1200 Kč a drze mi přišel kurýr dnes pondělí 8.4.2024 ale odmítl jsem to přezvit firma DPD to převzala pátek minulý týden od firmy SENHONG EXPRESS UK proto mi poslali na email že to týdne se mi to vrátí na mou adresu posílám vám vzkaz přílohy
Ponieważ brakuje nam siły roboczej, co skutkuje słabą obsługą, naszym rozwiązaniem jest bezpośredni zwrot pieniędzy, a towar zostanie Państwu bezpośrednio przekazany.
Poland3445@hotmail.com tento email mi zaslala firma už 13x slíbilo že mi to týdne vrátí peníze 1200 Kč chci na ně podat ihned trestní oznámení!!!
Je to už drzost !!!
DPD kurýr mi odmítl převzít vrácení baličku ze dne 16.1.2024 DPD od firmy SENHONG EXPRESS UK
Dnes 8.4.2024 kurýr odmítl převzít vrácení zboží a očekaval jsem vrácení peněz 1200 Kč
Pán Pavlík tomáš Ostrava
Trestní oznámení okamžitě na firmu Sensong Express UK okamžitě vrácení pěnez 1200 Kč
|
Tweet |
V tomto případě si nejsme jisti, zda spotřebiteli přišel druhý totožný balík, který spotřebitel odmítl převzít, nebo zda se pokoušel vrátit balík z ledna, avšak vrácení odesílateli nebylo úspěšné.
Zboží neodpovídající objednávce je již řešeno ve stížnosti ID 74175.
Pokud by se spotřebitel pokoušel zaslat balík podnikateli, avšak podnikatel by jej nepřevzal:
Jestliže podnikatel nepřebral zásilku a zmařil-li tak vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy uschovat.
Upozorňujeme však, že dle našeho názoru je společnost SENHONG EXPRESS UK pouze dodavatelem zboží, nikoliv prodávajícím.
Jestliže má však spotřebitel podezření na spáchání trestného činu, může se obrátit na Policii ČR s podáním trestního oznámení.
Pokud by se jednalo o subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Jestliže by se jednalo o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem mimo EU, nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.