Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Prestoze jsou vstupenky jiz vice nez mesic na oficialnim portalu Ticketpro k dispozici, nedostal jsem bohuzel cca po 2 mesicich od objednani sve 2 vstupenky od objednani na koncert. Udelal jsem chybu ze jsem si neprecetl recenze na spolecnost Viahogo drive.
Zasadne nedoporucuji pres ne nakupovat vstupenky, ktere jsou predrazene a na rozdil od klasickych portalu je nedostanete hned po zaplaceni.
Tvrdi ze dle smluvnich podminek je muzou dorucit jen nekolik hodin pred koncertem a tvari se ze vstupenky jeste nejsou k dispozici. Pritom pokud si clovek koupi vstupenku pres Ticketportal tam uz k dispozici jsou.
Moje chyba ze jsem si lepe neprecetl podminky, z nichz vyplyva ze Viahogo je jen trziste a nikoliv prodejce. Jedine co garantuji je, ze pokud by ten prodejce co to pres ne nabidl k prodeji, nedodal, tak vrati penize, ktere strhnou prodejci. Ale to ze o ten koncert prijdete, mate blokovane penize 3 mesice dopredu bez jistoty dodani zbozi, anebo minimalne nemate zadnou jistotu, ze vstupenky vubec vcas dostanete, anebo ze nebudou falesne (protoze oni nejsou prodejce, jen zprostredkovatel), je velmi riskantni a zarazejici
Druhou chybou bylo kupovat vstupenky 3 mesice pred koncertem, protoze tehdy jeste na Ticketportalu nebyly k dispozici, takze jsem se nechal zmast jejich nabidkou.
chci vratit penize, protoze jsem nedostal zbozi ani po 2 mesicich od nakupu. Priznavam, ze jsem si neprecetl podminky prodeje. Bohuzel Viagogo toto neumoznuje, muzu je jen zkusit prodat dal nekomu dalsimu.
|
Tweet |
Společnost se jakožto zprostředkovatel obchodu ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, či jinak vadné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a vstupenky reklamoval.
Dle § 2913 občanského zákoníku mimo jiné platí, že: "poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit." Této povinnosti se může společnost viagogo zprostit, pokud jí ve splnění povinnosti ze smlouvy zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na její vůli.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky, přičemž pro Českou republiku je na stránkách uvedeno telefonní číslo +420 228 883 086,
- e-mailem na customerservice@orders.viagogo.com,
- přes zákaznický účet na stránkách společnosti.
Pokud spotřebitel uzavřel smlouvu na stránkách www.viagogo.com, www.viagogo.be, www.viagogo.es nebo www.viagogo.fr uzavírá smlouvu se společností viagogo Entertainment Inc., která sídlí v USA. Jestliže spotřebitel prodává či kupuje vstupenky na jiné doméně či v aplikaci viagogo uzavírá smlouvu se společností viagogo AG.
Dle obchodních podmínek společnosti viagogo AG (https://www.viagogo.com/cz/Help/Buyer/11) je možné se v případě nevyřešení sporu smírnou cestou obrátit na Českou obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku či v USA), může se taktéž spotřebitel obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Pro Švýcarsko (viagogo AG):
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Pro USA (viagogo Entertainment Inc.):
Dozorovým orgánem je v tomto případě Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.